لباس کریستال پالاس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تسوط مکرون رونمایی شد.

پیراهن چهارم جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با نوار سفید و قرمز مورب در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ قرمز کار شده و لوگوی مکرون و اسپانسر نیز سفید است.

این لباس در یکی از دیدارهای تیم مردان و یک دیدار تیم زنان کریستال پالاس مورد استفاده قرار می گیرد و لباس های پوشیده شده در این دو مسابقه به حراج گذاشته می شود و عواید حاصل از آن صرف امور خیریه خواهد شد.


(۱ مهر ۱۴۰۲) لباس سوم کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط مکرون عرضه شده است.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یک گرافیتی طوسی حاوی یکی از شعارهای باشگاه کریستال پالاس “SOUTH LONDON & PROUD” در سرتاسر پیراهن ارائه شده است.

نوار لبه آستین چپ و نیمه سمت چپ یقه به رنگ آبی و همین اجزا در سمت مقابل قرمز هستند. لقب باشگاه عقاب ها “EAGLES” در پشت یقه نوشته شده و شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس سوم کریستال پالاس در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۲۳ تیر ۱۴۰۲) لباس دوم کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط مکرون رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با یک نوار مورب به رنگ آبی آسمانی که عبارت “CRYSTAL PALACE FOOTBALL CLUB FOUNDED 1861” (باشگاه فوتبال کریستال پالاس تاسیس ۱۸۶۱) داخل آن تکرار شده، ارائه شده است.

یقه و نوار لبه آستین سفید و آبی آسمانی کار شده و لوگوی باشگاه کریستال پالاس و مکرون نیز تک رنگ مشکی است.


(۷ خرداد ۱۴۰۲) لباس اول کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان با دهمین سالگرد صعود این تیم به لیگ برتر انگلیس توسط مکرون رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه شامل ترکیب سنتی نیم آبی و نیم قرمز کریستا پالاس است که به یک گرافیک محو از سازه نمایشگاه تاریخی بزرگ لندن در سال ۱۸۵۱ در قسمت جلوی پیراهن مزین شده است.

یک خط باریک سفید در مرکز بخش آبی و قرمز به چشم می خورد که در محدوده اسپانسر قطع می شود و یقه و نوار لبه آستین سفید با حاشیه قرمز و آبی دیگر جزئیات پیراهن جدید کریستال پالاس را تشکیل می دهد.

شورت و جوراب آبی با جزئیات قرمز و سفید ترکیب لباس اول کریستال پالاس در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلستان را کامل می کند.

اتفاق عجیب در لیگ برتر انگلیس؛ چیزی از لباس نماند!

تیم کیتز – دیدار کریستال پالاس مقابل برنلی از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با یک اتفاق بسیار عجیب برای لباس کریستال پالاس همراه بود. موضوع به لوگوهای درج شده روی پیراهن ژان فیلیپ ماتتا مهاجم کریستال پالاس بر می گردد، جایی که با گذر زمان در جریان مسابقه اجزای موجود روی پیراهن … ادامه مطلب اتفاق عجیب در لیگ برتر انگلیس؛ چیزی از لباس نماند!

لباس کریستال پالاس ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس سوم کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط مکرون رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با نوارهای گرافیکی آبی و قرمز با ساختار مشابه نوارهای موجود در لباس اول و دوم کریستال پالاس و این بار به صورت مورب ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین … ادامه مطلب لباس کریستال پالاس ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس کریستال پالاس ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
9 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برای من خیلی کیت جذاب و یونیکی بودش

چه خوشگله

بازل انگلیس ؟

تمیز و خوشگل و جمع و جور

تیم کیتز چرا لباس های سوم بعضی تیم هارو نمیزاری

از نظر من کیت دو سفیده خوبه بعد کیت اول
کیت سوم زیاد سلیقه من و حتی اکثر فوتبال دوستای واقعی نیست احساس میکنم خیلی خودمونیه دیگه رنگ مشکی هم زیاد جذاب نیست اگه ناردو گری کار میکردند ترکیبش با ابی و قرمز عالی میشد

لباس سوم خیلی خفن و دارک و زیباست 👍👍👍🫵👍

بیاید قبول کنیم که کیت‌های این فصل کریستال پالاس برخلاف همیشه اصلا جذابیت ندارن و خوب نیستن
(البته اگر اون کیت سوم زیبا رو فاکتور بگیریم)

من همیشه عاشق کیت های کریستال پالاس بودم ولی امسال چنگی به دل نمی زنه.
البته به غیر از کیت سوم که خیلی جذابه