لباس ۱۰ سال قهرمانی بایرن مونیخ

توسط

تیم کیتز – لباس ویژه ۱۰ سال حکمرانی پیوسته بایرن مونیخ بر فوتبال آلمان از سوی آدیداس ارائه شده است.

پیراهن ویژه بایرن در واقع تلفیقی از برش های لباس اول این تیم در ۱۰ فصل اخیر از ۱۳-۲۰۱۲ تا ۲۲-۲۰۲۱ است. البته این برش ها در قالب طراحی گرافیکی اجرا شده و پارچه پیراهن به صورت یک تکه است.

این لباس ویژه به لوگوی ۵ ستاره بایرن مونیخ مزین شده و شعار باشگاه “MIA SAN MIA” نیز بر روی حرف X (عدد ۱۰ رومی) در پشت یقه نقش بسته است.

رکورد ۱۰ قهرمانی پیاپی باواریایی ها از آن جهت حائز اهمیت است که بایرن مونیخ تا پیش از این هیچ گاه نتوانسته بود بیش از سه فصل پیاپی عنوان قهرمانی بوندسلیگا را از آن خود کند.

لباس چهارم بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ با لوگوی ۱۲۳ سال پیش

تیم کیتز – لباس سوم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تحت عنوان "Champions League Kit" توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن محو حاوی نقوش گل و بوته به رنگ بژ که در لباس چهارم بایرن نیز به چشم می خورد ارائه شده است. به مانند لباس چهارم، … ادامه مطلب لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ با لوگوی ۱۲۳ سال پیش

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز لباس عجیب و فوق‌العاده زشت پرتقال بزار لطفاً با نقد خودت بزارش نظرت هم بگو

طراحی جالبیه