لطفا بیشتر دقت کنید، این تیم حالا بین المللی است

توسط

تیم کیتز – بازیکنان پرسپولیس در دیدار هفته دهم لیگ برتر ۹۸-۹۷ مقابل سایپا در هر نیمه با رنگ شماره متفاوت به میدان رفتند.

پرسپولیسی ها نیمه اول را با شماره های قرمز رنگ و نیمه دوم را با شماره های مشکی بازی کردند که این موضوع که مورد توجه تعدادی از همراهان تیم کیتز نیز قرار گرفت. البته تغییر رنگ مربوط به شماره پیراهن می شد و در نیمه دوم استفاده از شماره مشکی برای پیراهن و قرمز برای شورت در حالی که هر دو زمینه یکسان سفید داشتند غیر منطقی به نظر می رسید.

به نظر می رسد تامین کننده لباس و تدارکات تیم پرسپولیس باید توجه عمیق تری به اینگونه جزئیات داشته باشند چرا که حالا به حق می توان از پرسپولیس به عنوان مدعی کسب عنوان قهرمانی آسیا توقع پوششی بین المللی و در حد استانداردهای جهانی را داشت.

این در حالی است که این تیم در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا باید با لباس دوم خود به میدان برود و این ناهماهنگی نگرانی هایی را از بابت پوشش این تیم در یکی از مهمترین دیدارهای تاریخ این تیم ایجاد کرده است، هر چند می توان به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا دل خوش کرد که معمولا تیم های ما مطیع دستورالعمل های سفت و سخت آن هستند.

*به امید موفقیت تیم محبوب پرسپولیس نماینده میهن عزیزمان در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها