لندن، تهران، میلان؛ قحطی لباس در معدن سیرجان!

توسط

تیم کیتز – تیم گل گهر سیرجان در دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر ۰۰-۹۹ مقابل ماشین سازی بار دیگر به لباس ابتدای فصل خود که نمونه ایرانی لباس چلسی است بازگشت.

گل گهر در هفته های اخیر مقابل سپاهان از لباس دوم خود که کپی لباس دوم چلسی است استفاده کرد و پس از آن مقابل مس رفسنجان هم با لباس زیگزاگی اینتری را به میدان رفته بود.

گل گهر پیش از آن از هفته دوازدهم در چهار هفته لباسی که بسیار شبیه به لباس استقلال بود را به تن می کرد. همه این اتفاقات در حالی است که باشگاه گل گهر اواسط آذر ماه سال گذشته فراخوانی جهت طراحی لباس این تیم منتشر کرد که علی الظاهر نتیجه بخش نبوده و تیم با همان لباس های قبلی ادامه لیگ را سپری می کند.

نکات هفته چهارم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته چهارم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. باشگاه ملوان روز یکم شهریور مصادف با اولین حضور بانوان هوادار این تیم در ورزشگاه را روز هوادار نامگذاری کرده و به همین مناسبت در دیدار مقابل گل گهر عبارت "MALAVAN FAN DAY , 1402/06/01" … ادامه مطلب نکات هفته چهارم لیگ برتر

لباس گل گهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲

 

ویدیو | رونمایی لباس گل گهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲

تیم کیتز – لباس اول گل گهر سیرجان برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید گل گهر را در ادامه ببینید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی افتضاحه ، فلسفه کپی کاری تیمای ابرانی قابل درک نیست!

حتی از مافیا قلعه نویی هم پیچیده تره

تنها راه حل، الزام قانونی به رعایت طرح واحد در کل فصل و اعمال جریمه های سنگین است. که ظاهرا کمترین اراده ای برای چنین مسئله ای وجود ندارد!

موافقم

سلام تیم کیتز بررسی کن لطفا تن بازیکنان استقلال لباسی بود به غیر از مجید فکر کنم های اسپورت بود