تیم کیتز – در آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی لوگوی جدید سایت تیم کیتز به عنوان مرجع اطلاع رسانی، تحلیل و بررسی لباس تیم های ورزشی رونمایی و جایگزین لوگوی پیشین شد.
در طراحی لوگوی جدید تلاش شده تا عناصر خطی به گونه ای چیدمان و فرم دهی شود که ضمن رعایت اصل سادگی و همچنین وفاداری به نشان اولیه، بیانگر انگیزه ها و اهداف کمال گرایانه و ایده آل طلب کلیه علاقه مندان مبحث پوشاک ورزشی ایران در قالب نام و نشان تیم کیتز باشد.
توام با تلاش در جهت انطباق بیشتر با استانداردهای بصری روز، برای ارائه تصویری جدید از هویت بصری تیم کیتز فرم پیراهن به عنوان عنصر اصلی مورد توجه قرار گرفته، به گونه ای که لوگو از دو بخش کلی که نمایانگر دو نیمه یک پیراهن هستند تشکیل شده است.
نیمه سمت چپ بیانگر حرف “t” و نیمه سمت راست نیز با اندکی چرخش در کنار نیمه ایستاده سمت چپ بیانگر حرف “k” است که این دو حروف ابتدایی دو بخش نام انگلیسی تیم کیتز یعنی Team و Kits هستند.
هر یک از حروف ابتدایی نام فارسی تیم کیتز نیز در بخش مربوط به معادل انگلیسی آن گنجانده شده، به گونه ای که نوار پیوسته زیگزاگی در نیمه راست لوگو نماینده حرف “ک” است و نوار پیوسته و شکسته نیمه چپ با دو خط بریده کنار و بالای آن نمایانگر پایه و نقطه های حرف “ت” است.
پیام کلی لوگوی جدید توصیف رسالت اصلی تیم کیتز یعنی تلاش در جهت رفع نواقص موجود در حوزه پوشاک تیم های ورزشی و پیمودن سیر تکاملی جنبه های بصری این صنعت با سرعت و کیفیت بیشتر به سمت استانداردهای ایده آل است.
در این راستا تصویر کلی لوگو تصویری ناقص از پیراهن را به نمایش می گذارد(سمت چپ لوگو) که با پیوستن و هم تراز شدن بخش راست(به عنوان نماد مجموعه اهداف و سیاست های اصلاحی این حوزه) با آن تصویری کامل از یک پیراهن را به نمایش می گذارد.
لوگوی پیشین سال ۱۳۹۴ همزمان با آغاز فعالیت تیم کیتز معرفی و به مدت شش سال نماد معنوی تلاش علاقه مندان طراحی لباس تیم های ورزشی برای بهبود وضعیت این صنعت در ایران بود، رسالتی که از امروز تحت نشان و هویت بصری جدید با حداکثر توان و تحت حمایت علاقه مندان این حوزه تداوم خواهد یافت.
لازم به ذکر است لوگوی جدید در حالت پایه بدون دایره حاشیه آن است و جهت همگام سازی با فضاهای مختلف به طور متناوب با دایره و بدون دایره مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همه تایپ فیس های تیم کیتز/TEAMKITS را در اسلایدهای آخر مشاهده می کنید.
طراحی کن، ایده تو آینده رو تغییر میده / تیم کیتز