شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
18 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لوگوی خوبیه

سلام تبریک میگم لوگو جدید رو، زیباست و با معنا. امیدوارم موفق باشید

طراحی و شکل ارائه این لوگو نشان از حرفه‌ای بودن ساختار و اهداف این سایت ارزشمند هست و به یقین طی این ۶ سال تاثیر مثبتی که بر کیت‌های ورزشی، لوگوها و توجه بیشتر به اصول و مبانی حرفه‌ای طراحی در فوتبال و ورزش ایران گذاشتید تاییدی بر همین نکته هست.
به این‌ها اضافه کنیم “چالش طراحی” برای استعدادیابی و ایجاد بستری برای علاقمندان آماتور و طراحان حرفه‌ای که مجال و رسانه‌ای برای ارائه و دیدن کارهاشون نداشتن و “تیم کیتز” ثابت کرد که استعدادهای خلاق و درخشانی در ایران داریم که در صورت توجه و فرصت دادن از طرف شرکت‌های تولیدی ورزشی، می‌تونند اتفاق‌های جذابی در حیطه طراحی رقم بزنند.
طراحی جدید این لوگو رو به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در سال‌های آینده این تاثیرگذاری و جریان‌سازی پویا و ارزشمند مجموعه مستقل “تیم کیتز” بیش از پیش در ورزش ایران رخ‌نمایی کنه.

پی‌نوشت:
لطفا نام طراح این لوگو خوب و مینی‌مال رو هم در این پست عنوان کنید.

لوگوی جالب و مدرنیه ولی بنظرم میشد خطوط اصلی بهم نزدیکتر باشن تا فرم کلی لوگو خودش رو بهتر نشون بده

ایده کلی تغییر لوگو بعد از ۶ سال چندان دور از حرفه ای گری محسوب نمیشه، اما نمونه جدید متاسفانه ساختار مناسبی نداره و در مقایسه با نمونه قبلی، عقب تر قرار میگیره

به به
لوگوی جدیدمون مبارک
به دل من که خیلی نشست
کارت درسته تیم کیتز

تیم کیتز مبارکه، بسیار خوب نماد و موضوع اصلی سایتتون یعنی پیراهن رو در لوگوی جدید پیاده کردید

تیم کیتز امکانش هست یک لیگ طراحی لوگو هم بذارید؟!

زیبا و حرفه ای طراحی شده ؛ ممنون از این که هستید و زحمت می کشید .
زنده باد تیم کیتز!

بسیار زیبا و نوآورانه است، امید وارم شروع تغییرات خوبی در لیگ ما هم باشه، راستی تیم کیتز چرا موضوع جدید طراحی قرار نمیدی چند وقت هست روی سایپا مونده

لوگوی زیبا