تیم کیتز – فدراسیون فوتبال کره جنوبی از لوگو و هویت بصری جدید این نهاد که به طور ویژه در لباس تیم ملی این کشور نمود پیدا خواهد کرد رونمایی کرد.
لوگوی جدید همانگونه که در تصاویر لو رفته از لباس جدید کره جنوبی در سال ۲۰۲۰ مشخص شده بود(اینجا را ببینید)، در قالب کلی از یک مستطیل ایستاده که برگرفته از چارچوب زمین فوتبال است تشکیل شده است.
تصویر چهره ببر به عنوان نماد سنتی فوتبال کره جنوبی با ترکیبی معنی دار در دل این قالب مستطیلی خودنمایی می کند. نوع طراحی خطوط تشکیل دهنده صورت ببر ذات و ماهیت حرکت رو به جلو را القا می کند.
علاوه بر این استخوان بندی کلی عنصر اصلی لوگو یعنی چهره ببر حاصل اتصال موقعیت هشت بازیکن بعلاوه سه نقطه شاخص در مرکز صورت است که نمایانگر ترکیب ۱۱ نفره بازیکنان فوتبال است.
رنگ آبی تیره در لوگو برگرفته از آبی اقیانوس و نمایانگر قدرت و اراده است. رنگ قرمز بر پایه سنت ها و هویت تاریخی کره جنوبی کار شده و رنگ های جانبی که بسته به موقعیت مورد استفاده قرار می گیرد نیز سیاه و سفید است که به ترتیب نمایانگر باور و بازی جوانمردانه است.
تصاویری از جزئیات طراحی لوگوی جدید تیم ملی فوتبال کره جنوبی را در زیر می بینید.