مشکلات عجیب شهر خودرو در شهر لباس!

توسط

تیم کیتز – امروز در خبرها آمده بود که مسئولان تیم شهر خودرو در سفر به امارات برای رویارویی با الرفاع بحرین در دور اول پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ لباس های این تیم را در تهران جا گذاشته اند.

البته پس از انتشار این خبر مسئولین باشگاه با تاکید بر کذب بودن خبر جا ماندن لباس ها تصویری نه چندان با کیفیت از لباس شهر خودرو در حالی که تحت آخرین متدهای مادلینگ ورزشی در ایران روی ملحفه چروکیده تختخواب پهن شده بود منتشر کردند.

اولین موردی که با دیدن لباس شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا جلب توجه می کند اندازه تبلیغات روی پیراهن است که به نظر می رسد بزرگتر از ابعاد تعریف شده از سوی AFC یعنی ۲۰۰ سانتیمتر مربع است، موردی که به طور مشخص در لباس استقلال رعایت شده بود.

این در حالی است که تبلیغات جلوی شانه و پشت پیراهن مطابق با قوانین ای اف سی حذف شده است. از این رو چنانچه قوانین دور اصلی مسابقات در مرحله اول و دوم پلی آف نیز لازم الاجرا باشد(که علی الظاهر هست) شهر خودرو در صورت عدم رعایت این ابعاد احتمالا با جریمه نقدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه خواهد شد.

استفاده از فونت لیگ برتر انگلیس برای نام و شماره بازیکنان دیگر مورد جالب توجه لباس پر ماجرای شهر خودرو در اولین بازی آسیایی اش بود. فونتی که اگرچه با ترکیب طلایی جلوه ای خاص به لباس داده اما کپی بودن آن در کنار طرح کپی لباس عملا از آن سمبلی از خودباختگی و بی هویتی ساخته است.

البته همین فونت غیر اصیل هم به اندازه کافی تدارک دیده نشده بود، به گونه ای که شماره ۲۰ محمدرضا خلعتبری با عدد ۲ فونت مورد استفاده یوسف جامه(اصالتا مربوط به آمبرو) و شماره ۱۵ میلاد سرلک با یک عدد ۵ از فونت قدیمی مجید وصله کاری و کامل شده بود!

اصولا اینکه چرا باید تیمی که تحت پوشش یک برند بین المللی است در کشوری که اتفاقا مرکز اصلی توزیع این برند در خاورمیانه است و از قضا تیم های داخلی هم مجبور هستند لباس های مورد استفاده در لیگ برتر را نیز در همان کشور از این برند تحویل بگیرند با چنین مشکلات عجیبی در تامین لباس خود مواجه شود بزرگترین علامت سوال اتفاقات پیش آمده برای لباس شهر خودرو است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها