نکات لباس تیم ملی فوتسال در جام جهانی

توسط

تیم کیتز – تیم ملی فوتسال ایران همچنان با قدرت به روند صعود خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی ادامه می دهد. در این پست نگاهی خواهیم داشت به نکات لباس تیم ملی در این دوره از رقابت ها.

از اتفاقات مثبت آنگونه که از ظاهر امر بر می آید تامین و تجهیز تیم ملی فوتسال با حجم قابل قبول و یکدست از پوشاک مختلف از لباس مسابقه و تمرین گرفته تا تیشرت، سوئیشرت، شلوار و حتی کفش اعضای تیم است.

اما یکی از نکات آزار دهنده مربوط به آستین های وا رفته پیراهن تیم ملی فوتسال است که در درجه اول جلوه نازیبایی به لباس بخشیده و در درجه بعدی حین بازی باعث ایجاد حس ناخوشایندی برای بازیکنان خواهد شد.

می توان حدس زد که پیراهن ها آستین بلند بوده و برای استفاده بهینه برش خورده و اینگونه سرهم بندی شده اند. ایراد مشابه این اتفاق چند فصل پیش برای پرسپولیس با لباس های لی نینگ رخ داده بود.

از نکات جالب توجه پوشیدن دو پیراهن همزمان روی هم توسط علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی است که دلیل آن مشخص نیست.

مورد دیگر استفاده از فونت بولد و ابعاد نسبتا بزرگ برای شماره بازیکنان ایران بود که احتمالا بر اساس حداکثر اندازه مجاز ذکر شده در قوانین برای درج شماره تنظیم شده اند!

جوراب ها متفاوت با آن چیزی است که در بازی های اخیر توسط تیم ملی فوتبال استفاده شد و جوراب بازی با ازبکستان از طرح های بسیار قدیمی که از مدت ها قبل به صورت پراکنده توسط تیم های ملی مختلف استفاده شده بود.

یکی از لباس های استفاده شده توسط دروازه بان های تیم ملی فوتسال هم از همان سری طرح پاریسن ژرمن چند سال پیش است که همی با آن آشنایی کامل دارند!

چه نکته دیگری در لباس تیم ملی فوتسال نظر شما را جلب کرد؟

جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال

تیم کیتز – کاپ قهرمانی و مدال لیگ برتر فوتسال در فصل ۱۴۰۲ که به گیتی پسند قهرمان این فصل اهدا می شود، توسط محمد طاهری در برج میلاد تهران رونمایی شد. جام قهرمانی از سه قسمت پایه، بدنه میانی و تاج تشکیل شده که قسمت میانی از ۵ ستون به نشانه تعداد بازیکنان یک … ادامه مطلب جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال

برندهای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳؛ لباس نایک بر تن قهرمان سه دوره اخیر

تیم کیتز – با قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳، برای سومین دوره پیاپی تیمی با لباس نایک قهرمان این رقابت ها شد. در ۴ دوره اخیر جام ملت های آسیا حداقل یک تیم با لباس نایک حضور داشته که سه تای آخر با قهرمانی تیم های نایک(استرالیا، قطر، قطر) همراه بوده است. … ادامه مطلب برندهای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳؛ لباس نایک بر تن قهرمان سه دوره اخیر

شکست و نشانی که به لباس ایران اضافه نشد

تیم کیتز – با شکست ایران مقابل مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا حسرت قهرمانی در این رقابت ها برای تیم ملی به بیش از نیم قرن افزایش پیدا کرد. قهرمان رقابت های جام ملت های آسیا یک تگ ویژه را به لباس خود الصاق می کند و در شرایطی که تصور می شد … ادامه مطلب شکست و نشانی که به لباس ایران اضافه نشد

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
7 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

از نکات مثبتی که میشه بهش اشاره کرد طرح همسان سازی لباس تیم های ملی هست که با روی کار اومدن فدراسیون جدید اجرا شده و تا اینجا نمونه‌اش رو در تیم های ملی فوتبال ، فوتسال و فوتبال بانوان دیدیم

لباس دروازه بان ها خوب نیست کپی شده است. در کل لباس خوبیه ولی اون آستین های افتاده از نقاط ضعفشه که تو لباس های دیگه آلشپورت ندیدم هم پرسپولیس و هم تیم ملی فوتبال آستین هاشون درسته.
تیم کیتز ولی واقعا چرا حسن زاده دو تا لباس پوشیده بود؟ من هر چی فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید

ولی درنهایت با توجه به بی نظمی هایی که من دیدم تو فوتبال ایران ، همینم خودش خیلی خوبه برای تیم ملی 😁

شاید حسن زاده سردش بوده 🤷‍♂️

مهم ترین نکته، یک دست بودن لباس تیم های مختلف ملی است.
فونت مورد استفاده هم از فونتی که برای تیم ملی فوتبال مردان مورد استفاده قرار میگیره، بهتر هست.

فقط یک سوال:
با وجود یکسان بودن طرح لباس تیم های مختلف ملی و تاکید فدراسیون روی این قضیه،
روی لباس تیم ملی فوتبال بانوان، به جای کلمه Uhlsport ، ایران (I.R.IRAN) درج شده!!!!
دلیل این مسئله چی میتونه باشه؟!

این یک دست بودن خودش نکته بسیار مثبتی هستش اونم در دریای بی نظمی فوتبال ما
ایراداتی هستش هنوز که امیدواریم برطرف بشه…

اینکه حسن زاده دو تا پیراهن پوشیده احتمالا به دلیل نقشش تو سیستم پاور پلی یا پنج نفره است تا در موقع لزوم سریع پیراهن دوم رو دربیاره و پیراهن دروازه بانی رو تنش کنه