نیوبالانس بازنده بزرگ تغییرات برند در سال ۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – تغییرات برند لباس تیم ها در سال ۲۰۲۰ به گونه ای رقم خواهد خورد که آدیداس، پوما و همینطور نایک به عنوان پیروز میدان تغییرات فصل جدید لقب می گیرند.

بزرگترین تغییر فصل البته همان قطع همکاری لیورپول با نیوبالانس و امضای قرارداد با نایک است، تغییری که دستاوردی بزرگ برای نایک محسوب می شود، در حالی که در کنار واگذاری لباس سلتیک به آدیداس از نیوبالانس یک بازنده تمام عیار در سال ۲۰۲۰ ساخته است.

از طرفی آدیداس بوکاجونیورز را نیز به جمع تیم های تحت پوشش خود اضافه کرد تا حالا هر دو غول فوتبال آرژانتین و آمریکای جنوبی لباس سه خط آلمانی را بر تن کنند. پوما نیز موفق شده برای سال جدید تعدادی تیم را به زنجیره حمایتی خود وارد کند که از مهمترین آنها می توان به پی اس وی آیندهوون هلند و تیم های ملی پاراگوئه و ایسلند اشاره کرد.

نایک علاوه بر لیورپول تعدادی تیم دیگر را به لیست خود اضافه کرده که ساندرلند، آلکمار و مونیخ ۱۸۶۰ از مهمترین ها هستند و در مقابل بوکاجونیورز از لیست این برند آمریکایی خارج شده است.

آدیداس نیز علاوه بر بوکا و سلتیک تیم هایی مانند کروزیرو، بوردو، لوکوموتیو مسکو و لیدز را تحت پوشش قرار می دهد و ساندرلند، پاراگوئه و واتفورد را از فهرست خود خارج می کند.

آمبرو با از دست دادن پی اس وی، کروزیرو و احتمالا اورتون و آندر آرمور هم با از دست دادن آلکمار، فلومیننزه و لوکوموتیو موسکو برندهایی هستند که در کنار نیوبالانس بدون دستاوردی چشمگیر در فهرست بازندگان سال قرار می گیرند.

ممنوعیت استفاده بارسلونا از لباس دوم به خاطر لوگوها؟

تیم کیتز – بارسلونا در دیدار خارج از خانه خود مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در اقدامی سوال برانگیز از لباس چهارم دو فصل پیش خود استفاده کرد. بارسلونا و نایک برای فصل جدید لباس ویژه لیگ قهرمانان را جایگزین لباس سوم کردند و با توجه به نزدیکی ترکیب رنگ لباس اول لالیگا … ادامه مطلب ممنوعیت استفاده بارسلونا از لباس دوم به خاطر لوگوها؟

لباس های شیلی برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ (پیراهن پیش مسابقه اضافه شد)

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال شیلی برای سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ توسط نایک رونمایی شد. (تصاویر پیراهن پیش مسابقه در انتهای مطلب قرار گرفت) پیراهن اول جدید همچون همیشه در زمینه عمدتا به رنگ قرمز ارائه شده است. نیمی از آستین ها سفید کار شده و یقه … ادامه مطلب لباس های شیلی برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ (پیراهن پیش مسابقه اضافه شد)

لوگوی چلسی دو ستاره شده! دو قهرمانی اروپا، دو ستاره

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها