وقتی نایک برای یک بازیکن یقه اختصاصی می دوزد!

توسط

تیم کیتز – مارتین هینترگر مدافع تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت تنها بازیکن این تیم است که پیراهنی متفاوت برای او تدارک دیده می شود!

در تصاویری از بازی های آینتراخت مشخص شده بود که هینترگر حس خوشایندی نسبت به یقه پولو پیراهن دوم آینتراخت ندارد و به همین دلیل برای رفع این مشکل اقدام به بریدن یقه به وسیله قیچی(یا شیء برنده دیگر) کرد!

به دنبال این اتفاق باشگاه و برند تامین کننده لباس تیم یعنی نایک اقدام به تعبیه یقه متفاوت از سایر بازیکنان برای پیراهن هینترگر کردند. البته جزئیات رنگی در عین تفاوت در یقه جدید رعایت شده و دو خط قرمز و سفید به مانند یقه اصلی روی آن به چشم می خورد.

به این ترتیب این بازیکن از دیدار هفته گذشته مقابل یونیون برلین پیراهنی را به تن می کند که همه اجزای آن مشابه سایر بازیکنان است اما یقه ای با فرم متفاوت روی آن دوخته شده است.

لباس ۱۲۵ سالگی آینتراخت فرانکفورت

تیم کیتز – لباس ویژه ۱۲۵ سالگی تاسیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با نوشته های طوسی رنگ برگرفته از متن گواهی تاسیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. از یکی از اولین لوگوهای باشگاه با ترکیب طلایی برای این لباس … ادامه مطلب لباس ۱۲۵ سالگی آینتراخت فرانکفورت

لباس اروپایی آینتراخت فرانکفورت ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس جدید آینتراخت فرانکفورت برای مرحله پلی آف فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ کنفرانس اروپا با ترکیبی ساده توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یک رگه قرمز رنگ در سمت چپ پیراهن که بخشی از نقشه شهر فرانکفورت در دل آن گنجانده شده، ارائه شده است. لوگوی … ادامه مطلب لباس اروپایی آینتراخت فرانکفورت ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس آینتراخت فرانکفورت ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یقه پولو اصلا برای فوتبال درست نیست.

دقیقا. بیشتر به عنوان پولشرت هتلی باید استفاده بشه