پایان همکاری ۲۳ ساله بوکاجونیورز و نایک

توسط

تیم کیتز – باشگاه بوکاجونیورز آرژانتین برای تامین لباس خود از سال ۲۰۲۰ با آدیداس به توافق نهایی رسید.

قرارداد جدید که از ژانویه ۲۰۲۰ به جریان می افتد به مدت ۱۰ سال معتبر خواهد بود و آدیداس سالانه مبلغ پایه حدود ۱۰ میلیون دلار را به بوکاجونیورز می پردازد. یکی از بندهایی که در قرارداد جدید مورد توجه مسئولان بوکاجونیورز قرار گرفت دریافت حق امتیاز از محل فروش محصولات مرتبط با باشگاه در داخل و خارج از آرژانتین بود.

این در حالی است که در قرارداد فعلی با نایک لباس بوکا در بازار اروپا و ایالات متحده عرضه نمی شود. علاوه بر این بوکاجونیورز در لحظه امضای قرارداد پاداش جداگانه ای به مبلغ ۳ میلیون دلار از برند آلمانی دریافت کرد.

ریورپلاته رقیب سنتی بوکاجونیورز که تحت پوشش آدیداس قرار دارد سالانه مبلغ ۶.۵ میلیون دلار به صورت ثابت از این کمپانی دریافت می کند که با افزودن پاداش ها و امتیازات فروش در مجموع به حدود ۹ میلیون دلار می رسد.

قرارداد جدید به موجب ۱۰۸ رای موافق در مقابل ۴۲ رای مخالف به تصویب مجمع باشگاه رسید و تیم های اصلی مردان و زنان و همچنین تیم های پایه بوکا جونیورز را تحت پوشش قرار خواهد داد..

توافق جدید لباس بوکا را به ارزشمندترین لباس باشگاهی در آرژانتین تبدیل خواهد کرد. بوکاجونیورز از سال ۱۹۹۶ تا کنون لباس های نایک را بر تن می کند.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها