پیراهن قهرمانی پرسپولیس در فصل ۹۹-۹۸

توسط

تیم کیتز – پیراهن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس فصل ۹۹-۱۳۹۸ در مراسم اهدای جام قهرمانی به تن بازیکنان پرسپولیس رفت.

پیراهن قهرمانی پرسپولیس در واقع نمونه بهینه سازی شده یکی از طرح هایی است که پیش از این به عنوان لباس دوم سرخپوشان مورد استفاده قرار گرفته بود و مورد آخر آن مربوط به دیدار برابر نساجی است.

نماد قهرمانی مشابه تعدادی از پیراهن های قهرمانی سال های گذشته پرسپولیس از المان اصلی لوگو به عنوان شاکله اصلی همراه با یک جام طلایی بزرگ با عدد “۴” به نشانه چهار قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر در مرکز و سه جام کوچک در قسمت پایینی بهره می برد.

یک ستاره در بخش بالایی و عبارات “POKER” و “CHAMPION 98-99” از دیگر جزئیات نماد قهرمانی در جلوی پیراهن به شمار می روند. همچنین در پشت پیراهن نیز عبارات “CHAMPION FOR EVER”، عدد ۴ و “پرسپولیس قهرمان” به چشم می خورد.

اصرار هر چهار نماینده ایران بر درج شماره جلو

تیم کیتز – همه تیم های ایرانی حاضر در رقابت های باشگاهی آسیا شماره بازیکنان را به جلوی پیراهن اضافه کرده اند. در این بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان و تراکتور و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا دو توپ می زنند و قوانین AFC برای هر دو تورنمنت یکسان اعمال می … ادامه مطلب اصرار هر چهار نماینده ایران بر درج شماره جلو

نکات لباس نمایندگان ایران در آسیا

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس استقلال و پرسپولیس در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لیگ نخبگان آسیا و تراکتور و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا دو خواهیم داشت. این پست به طور متناوب قبل، همزمان و یا بعد از هر بازی نمایندگان ایران به روزرسانی می شود… الاهلی – پرسپولیس (۲۶/۶/۱۴۰۳) نماینده عربستان … ادامه مطلب نکات لباس نمایندگان ایران در آسیا

کدام قانون AFC باعث تغییر لباس پرسپولیس شد؟

تیم کیتز – باشگاه پرسپولیس روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد که طرح لباس سرخپوشان در آسیا با تغییر همراه خواهد بود. بر این اساس طبق اعلام باشگاه، تصویر تخت جمشید از لباس پرسپولیس در لیگ قهرمانان الیت آسیا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ حذف می شود. دلیل این اتفاق به طور دقیق توسط باشگاه شرح داده نشد، … ادامه مطلب کدام قانون AFC باعث تغییر لباس پرسپولیس شد؟

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالی