پیراهن ویژه ۱۲۰ سالگی مونشن گلادباخ؛ تمام سیاه

توسط

تیم کیتز – پیراهن ویژه ۱۲۰ سالگی باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ در سال ۲۰۲۰ که توسط پوما طراحی و تولید شده رونمایی شد.

پیراهن جدید با ترکیبی ساده در زمینه یکدست مشکی همراه با نوار باریک سفید بر روی یقه و نوار لبه آستین ارائه شده است. لوگوی باشگاه، نشان قدیمی مونشن گلادباخ در سمت مقابل آن و همچنین اسپانسر همگی به صورت تک رنگ مشکی براق کار شده اند.

اعداد سال تاسیس ۱۹۰۰ و ۲۰۲۰ در دو سمت نماد لوزی باشگاه در مرکز سینه چاپ شده و نام تیم “Borussia” هم با فونتی خاص در پشت پیراهن در اندازه بزرگ خودنمایی می کند. یک تگ تک رنگ مشکی حاوی سال های قهرمانی های گلادباخ در جام یوفا، بوندسلیگا و دی اف بی پوکال نیز در گوشه پایین پیراهن نصب شده است.

پیراهن ویژه ۱۲۰ سالگی مونشن گلادباخ که به تعداد محدود ۱۹۰۰ عدد برگرفته از سال تاسیس باشگاه به فروش می رسد، در دیدار رسمی آتی گلادباخ مقابل لایپزیگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ مسجدسلیمان طوری!

تیم کیتز – لباس دوم و سوم بروسیا مونشن گلادباخ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ سبز همراه با نوارهای راه راه مشکی که با یک افکت در محدوده مرکزی برش خورده اند ارائه شده است. یقه به رنگ مشکی کار شده و شورت و جوراب سبز … ادامه مطلب لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ مسجدسلیمان طوری!

لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس دوم بروسیا مونشن گلادباخ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه عمدتا به رنگ سبز همراه با نوارهای راه راه اندکی تیره تر از زمینه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. دو رد محو شوندگی نامحسوس نیز به شکل مورب در قسمت جلوی پیراهن اعمال … ادامه مطلب لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۳-۲۰۲۲

طرح نوآورانه پوما؛ ایده ای که شکست خورد؟

تیم کیتز – کمپانی پوما با ایده خلق یک تم ثابت و ساده برای لباس تیم های خود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ قصد ایجاد تحولی انقلابی در لباس تیم ها داشت، ایده ای که هر روز تردیدها نسبت به موفقیت آن بیشتر می شود. ایده ی طرح جدید پوما به نوعی از قالب های قدیمی لباس … ادامه مطلب طرح نوآورانه پوما؛ ایده ای که شکست خورد؟

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها