پیراهن یادبود اولسان برای قهرمانی در آسیا

توسط

تیم کیتز – باشگاه اولسان هیوندای کره جنوبی که با برتری مقابل پرسپولیس عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را از آن خود کرد، پیراهن یادبود ویژه ای به این مناسبت عرضه کرد.

این پیراهن ویژه در واقع همان پیراهن اصلی اولسان است که جزئیات سفید و طوسی(نقره ای) رنگ آن از جمله لوگو و فلش های هومل، نوشته اسپانسر، خطوط حاشیه یقه، نوار لبه آستین و حاشیه نوارهای راه راه به طلایی تغییر کرده است.

علاوه بر این یک ستاره به ستاره قبلی لوگوی باشگاه اضافه شده و تاریخ، عنوان مسابقه فینال شامل نام تیم های اولسان هیوندای و پرسپولیس و استادیوم محل برگزاری فینال نیز در مرکز سینه چاپ شده است.

در کنار این پیراهن دو تی شرت و یک شال هواداری با مضامین مربوط به دو قهرمانی اولسان در لیگ قهرمانان آسیا نیز جهت فروش به هواداران این تیم عرضه شده است.

تغییر نام و لوگوی اولسان هیوندای؛ ستاره هایی که به قهرمانی آسیا اشاره ندارند

تیم کیتز – باشگاه اولسان هیوندای کره جنوبی همزمان با تغییر نام به اولسان اچ دی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. این تغییر نام ناشی از تغییر نام شرکت صنایع سنگین هیوندای، مالک باشگاه اولسان به HD Hyundai است که HD در اینجا مخفف “Human Dynamics” است. لوگوی جدید تا حدودی از فرم لوگوی … ادامه مطلب تغییر نام و لوگوی اولسان هیوندای؛ ستاره هایی که به قهرمانی آسیا اشاره ندارند

لباس اولسان هیوندای ۲۰۲۳

 

لباس های کی لیگ کره جنوبی برای فصل ۲۰۲۲ – چونبوک موتورز

تیم کیتز – لباس تیم های حاضر در فصل ۲۰۲۲ کی لیگ کره جنوبی(K League) به مرور و پس از رونمایی در این پست معرفی خواهند شد. لباس چونبوک هیوندای موتورز ۲۰۲۲ لباس دوم چونبوک هیوندای برای فصل ۲۰۲۲ با طرح قدیمی مشابه لباس اول در زمینه سفید همراه با پترن نقطه ای سبز بر … ادامه مطلب لباس های کی لیگ کره جنوبی برای فصل ۲۰۲۲ – چونبوک موتورز

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام به تیم کیتز ، مسابقه طراحی لباس داوران کی شروع میشود؟