کاندیداهای بهترین لباس فصل تا امروز

توسط

تیم کیتز – با سپری شدن پنج هفته از لیگ برتر در فصل ۹۵-۱۳۹۴ هنوز تکلیف لباس تیم بزرگی همچون پرسپولیس مشخص نشده ولی آنطور که از ظاهر ماجرا بر می آید لباس دیگر تیم ها تغییر چندانی نخواهد کرد.

از این رو لباس تیم ها تا اینجای کار مورد بررسی قرار گرفت و کاندیداهای بهترین لباس فصل تا امروز معرفی می شوند.

سیاه جامگان مشهد (جیووا)

جیووا در بدو ورود با ارائه لباسی با طرحی چشم نواز برای سیاه جامگان نگاه ها را به سمت خود جلب کرد. این لباس با هماهنگی حداکثری در رنگ پیراهن، شورت و جوراب و همچنین فرم زیبای یقه بعلاوه ترکیب و تلفیق زیبای راه راه سر شانه ها با راه راه بدنه اصلی پیراهن اصول زیبایی شناسی را در حد کمال رعایت کرده است.

 

گسترش فولاد تبریز(ماشین سازی) (مجید)

مجید با ارائه یک طراحی هماهنگ در پیراهن، شورت و جوراب لباس گسترش فولاد توانایی های خود را به رخ کشید. البته می شد با در نظر گرفتن نوار پهلوی پیراهن، نوار زرد روی جوراب و شورت را امتداد بخشید و کمک بیشتری به زیبایی این لباس کرد ولی گیرایی لباس در نگاه اول باعث شد نشود ایراد چندانی به طرح آن گرفت.

 

استقلال اهواز – هفته اول (نهنگی)

نهنگی با ارائه پیراهنی با یقه و نوار لبه آستین زیبا و هارمونی رنگ در پیراهن،شورت و جوراب در لباس استقلال اهواز بار دیگر به صف اول برندهای تولید پوشاک ورزشی بازگشت و لباس این تیم را مدعی عنوان بهترین لباس فصل کرد. تنها نقص این لباس شباهت طرح جوراب ها با دیگر برندها است. نهنگی با تغییر رنگ یقه پس از هفته اول از زیبایی این لباس کاست.

 

پرسپولیس – لباس دوم (آل اشپورت)

لباسی که طبق ادعای آل اشپورت موقتی و تنها برای همان یک مسابقه پرسپولیس در هفته پنجم بود را می توان به دلیل طراحی مینیمال و القای زیبایی با کمترین جزئیات بر روی یک زمینه ساده در جمع بهترین لباس های فصل جاری قرار داد. البته تفسیر خط چین های روی شانه و کناره شورت برای ما روشن نیست با این حال نمای کلی لباس را آنچنان مخدوش نمی کند. نقطه ضعف این لباس استفاده از جوراب های با طرح قدیمی و با طرحی نا مرتبط با طرح پیراهن و شورت می باشد.

 

نفت تهران (آل اشپورت)

یک بار دیگر طراحی مینیمال ما را مجاب کرد تا لباس نفت تهران را در جمع بهترین لباس های لیگ برتر قرار دهیم. آل اشپورت در این لباس هم با رعایت اصول طراحی با ارائه یک طرح مینیمال یا به مفهوم واضح تر یک طرح ساده و زیبا، با استفاده از کمترین خطوط و جزئیات، بدون اینکه نگاه بیننده را با خطوط و نوارهای اغلب نامفهوم آزار دهد زیبایی قابل قبولی را فراهم کرده است. اشکال موجود در این لباس هم جوراب های با طرح قدیمی است که به نظر می رسد نقطه ضعف مشترک لباس های آل اشپورت است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز انصافا الآن خودت باشی دوباره لباس پرسپولیس رو جزو این چندتا قرار میدی؟؟ آخه این لباس زیرپیرنی چی داره؟؟؟