متوجه شدید یا بزرگتر بنویسیم؟!

توسط

تیم کیتز – کاپشن هایی که بازیکنان گل گهر پیش از آغاز مصاف هفته دوازدهم مقابل هوادار به تن داشتند هر چند فرمی عامیانه داشت اما در جزئیات متفاوت بود.

این تفاوت به ابعاد لوگو نوشته uhlsport بر می گردد، به گونه ای که آنقدر بزرگ بود که تقریبا عرض نیمه راست کاپشن را اشغال کرده بود. هر چند این نوع درج لوگو نوعی ساختارشکنی محسوب می شود و پوشیدن آن در تمرینات و سایر موقعیت های خارج از محدوده مسابقه رسمی ایرادی ندارد، اما در صورت استفاده از چنین اقلامی در جریان مسابقه رسمی و روی نیمکت جزئیات آن باید از قوانین حاکم بر لباس و تجهیزات لیگ و تورنمنت تبعیت کند و اگر بنا به اجرای قانون باشد باید تغییر و یا با لوگویی کوچک تر کاور شود.

باید دید آیا بازیکنان پرسپولیس هم مقابل استقلال با کاپشنی مشابه وارد زمین مسابقه خواهند شد یا شرایط در تهران به گونه ای دیگر خواهد بود.

نکات هفته چهارم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته چهارم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. باشگاه ملوان روز یکم شهریور مصادف با اولین حضور بانوان هوادار این تیم در ورزشگاه را روز هوادار نامگذاری کرده و به همین مناسبت در دیدار مقابل گل گهر عبارت "MALAVAN FAN DAY , 1402/06/01" … ادامه مطلب نکات هفته چهارم لیگ برتر

لباس گل گهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲

 

ویدیو | رونمایی لباس گل گهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲

تیم کیتز – لباس اول گل گهر سیرجان برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید گل گهر را در ادامه ببینید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها