کاپ قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا

توسط

تیم کیتز – اتحادیه فوتبال اروپا یوفا از جام قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا که اولین دوره آن در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ برگزار می شود رونمایی کرد.

جام قهرمانی لیگ کنفرانس از نظر ساختار کلی شباهت تقریبی با جام قهرمانی لیگ اروپا دارد، با این تفاوت که کاپ لیگ اروپا دارای اضلاع شکسته است و کاپ لیگ کنفرانس اروپا با فرم منحنی طراحی شده است.

جام قهرمانی از سطح مقطع دایره ای در پایین به دایره ای بزرگ تر در بالای آن می رسد و حد فاصل این فضا را ستون های باریک منحنی تشکیل می دهد که دو سوم بالایی دارای جداره داخلی و یک سوم پایین تو خالی است.

لوگوی یوفا در پیشانی جزئیات جام قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا “UEFA Conference League” را کامل می کند.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز عزیز لطفا درباره تغییر نمادین لوگوی تیم ملی فوتبال انگلستان در ماه گذشته که سه شیر همسان تبدیل به سه شیر مذکر و مونث و کودک شده یک پست منتشر کنید. با سپاس

چند ساله مخاطب شما هستم و هفته ای چندبار به تیم کیتز سر میزنم. گمان میکردم مخاطب براتون ارزش داره. یک کامنت گذاشتم و محترمانه درخواست کردم درباره موضوع تخصصی مربوط به لوگوی تیم انگلستان مطلبی بگذارید. اما بعد از گذشت چند روز هیچ توجهی نکردید.
اگر مطالب این سایت برای مخاطبین هست پس چرا به خواسته و سلیقه مخاطب اهمیت نمیدین؟! اگر هم که برای خودتون مطلب میگذارین چه نیازی به سایت هست؟!! دورِ هم چای بنوشید و درباره مطالبی که دوست دارید گپ بزنید!
من بعد از چند سال از سایت شما لفت میدم و این آخرین رجوع من به تیم کیتزه. امیدوارم همانطور که لوگوی سایت تغییر کرده، نگاهتون به مخاطب هم تغییر کنه و حرفه‌ای بشید و حرفه‌ای بمانید که، برای ایجاد تغییرات اساسی باید از خودتون شروع کنید و صرفِ گذاشتن عکس کیت جدید تیمها کار مهم و خاصی نیست! شاید هم توقع من از شما زیاد بوده و زیاد جدی گرفتم .

سلام. از پاسخ صبورانه و حرفه‌ای شما متشکرم. “تیم کیتز” بخاطر نگاه مستقل و هدفمندِ فرهنگ‌ساز، همیشه برای من محترم و با ارزش بوده. بخاطر لحن ناشکیبا و متن تند کامنتم متاسفم. موفق باشید

چی میگی تیم کیتز خیلی هم به نظر مخاطب احترام میزاره. برای خودم تا حالا پیش اومده میگم . درخواستم رو انجام دادن.