یکی از مرموز ترین بازی ها در فوتبال ایران

توسط

تیم کیتز – دیدار هفته گذشته دو تیم کیان سام بابل و آلومینیوم اراک از رقابت های لیگ برتر امیدهای ایران با حواشی عجیبی پیرامون لباس هر دو تیم همراه بوده است.

به دلیل بارندگی و شرایط نامساعد زمین مسابقه که زمینه ساز خیس و گلی شدن لباس دو تیم شده بود، بازیکنان ناگزیر از تعویض لباس ها بودند، حال اینکه با توجه به محدودیت های مالی تیم های پایه در اکثر تیم ها امکان تامین بیش از یک دست لباس وجود ندارد که همین مسئله شرایط ویژه ای به این بازی بخشید.

در عکس کاپیتان ها و داوران کاپیتان کیان سام با پیراهن قرمز، شورت مشکی و جوراب قرمز مشکی دیده می شود و کاپیتان آلومینیوم اراک هم لباس عمدتا سبز به تن دارد. در ادامه در تصویری بازیکنان کیان سام با لباس یکدست سفید دیده می شوند در حالی که بازیکنان آلومینیوم همچنان لباس اول بازی را به تن داشتند.

ماجرا وقتی عجیب تر می شود که در تصویر دیگری بازیکنان کیان سام با همان لباس اول بازی را پوشیده اند و در مقابل پیراهن بازیکنان آلومینیوم به سفید تغییر رنگ داده است! هر چند تنها افراد حاضر در محل مسابقه می دانند دقیقا آنجا چه گذشته، با این حال می توان حدس زد که با هماهنگی مسئولین دو تیم بر سر ترکیب لباس ها در نیمه اول و دوم کاپیتان کیان سام بعد از عکس با داوران به عنوان آخرین نفر لباس خود را به سفید تغییر داده و تیم در نیمه دوم لباس قرمز و مشکی را بر تن کرده است.

بدون شک این تنها مورد در نوع خود در سطوح پایه نیست و در صورت پیگیری سایر بازی ها حتما به موارد پر شماری از این قبیل اتفاقات بر خواهیم خورد که با توجه به استطاعت تیم ها در سطوح پایین قابل چشم پوشی است. این در حالی است که چند سطح بالاتر وضعیت لباس بسیاری از باشگاه ها در لیگ برتر هم اسفناک و همراه با کاستی های متعدد است که باید برای برطرف کردن آنها از سطوح بالاتر اقدامات اساسی صورت پذیرد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بیاید باهم بلند بلند بخندیم

سلام جناب تیم کیتز و دست‌اندرکاران این سایت خوب از شما خواهشمندم که مسابقه طراحی بزارید حتی بدون جایزه . حداقل یکی که میبینه کسایی رو که استعداد دارن رو . در ضمن کسانی که طراحی دستی داشتن مثل خود من و آقا محمد مبین رو آوردند به طراحی های دیجیتالی . این یک پرتو امید به روی ما هاست . خیلی رسمی صحبت کردم .
جان خودتون و من مسابقه بزارید 😂😂😂.

ممنون