یک تلفیق ابداعی؛ علت چه بود؟

توسط

تیم کیتز – دروازه بان استقلال در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل صنعت نفت با ترکیب رنگی خاصی به میدان رفت.

لباس حسینی در این مسابقه متشکل از پیراهن سفید با رگه های طوسی و شورت و جوراب فسفری بود. این ترکیب در نوع خود جالب بود اما چندان مسبوق به سابقه نیست، ضمن اینکه در این مورد رنگ شورت به زردی و رنگ جوراب به سبز متمایل است و از این رو به دلیل استفاده با پیراهن سفید تکثر رنگی ایجاد کرده است.

البته دلیل شکل گیری این تلفیق رنگی مشخصا به لباس صنعت نفت مربوط می شود، اما هنوز مشخص نیست که حسینی یکدست فسفری را برای جلوگیری از تداخل رنگی با پیراهن زرد نفت آبادان تعویض کرده، یا اینکه به خاطر شورت و جوراب سفید صنعت نفت پایین تنه را به فسفری تغییر داده است.

نکته دیگری که در لباس حسینی مثل دیدارهای قبلی جلب توجه می کرد لوگوی بزرگ پوما(و آدیداس) روی جوراب استپ دار او بود. در عین حال همه این بالا و پایین ها با استفاده یکی از لباس های مشکی دروازه بان استقلال رفع می شد که ظاهرا تدارکات استقلال چنین لباسی همراه نداشته، موضوعی که البته موجب شد یک ترکیب جالب و بدیع در دروازه استقلال ببینیم.

در عین حال همه این بالا و پایین ها با استفاده یکی از لباس های مشکی دروازه بان استقلال رفع می شد که ظاهرا تدارکات استقلال چنین لباسی همراه نداشته، موضوعی که البته موجب شد یک ترکیب جالب و بدیع در دروازه استقلال ببینیم.

نکات هفته بیستم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیستم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. مهدی ترابی با پیراهن شماره ۹ و شورت شماره ۶ در مصاف با استقلال! تبلیغ اسپانسر موبایلی استقلال که پیش از این از پشت پیراهن حذف شده بود، در دربی از سرشانه ها هم پاکسازی … ادامه مطلب نکات هفته بیستم لیگ برتر

نکات هفته نوزدهم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته نوزدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. بازیکنان تراکتور در عکس تیمی ابتدای مسابقه با نمایش یک پیراهن نمادین با هموطنان آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان ابراز همدردی کردند. تغییر رنگ لوگوی رایتل، سایر اسپانسرها و همچنین شماره و طرح … ادامه مطلب نکات هفته نوزدهم لیگ برتر

تغییرات لباس دوم استقلال؛ سه بار استفاده، سی بار تغییر!

تیم کیتز – لباس دوم استقلال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تقریبا در هر بار استفاده با تغییراتی در جزئیات همراه بوده است. تغییر اول مربوط به یقه بود که در نسخه اولیه نیمه بالای آن آبی بود و در همان اولین مورد استفاده رنگ آبی به نیمه پایین یقه منتقل شد. مورد بعدی که در آخرین … ادامه مطلب تغییرات لباس دوم استقلال؛ سه بار استفاده، سی بار تغییر!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هر چی دم دستشون بیاد میپوشن اصلا هم کاری ندارن که مناسبه یا نه

اون لباس ساده مشکیش چقدر شبیه لباس دروازه بان های تیم های لایسنس نشده PES شده بود . یاد PES به خیر .

👌😂

جالب نیست