لباس هوفنهایم ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس دوم و سوم هوفنهایم برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط جوما رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ زرد روشن همراه با رگه های تیز به رنگ سبز تیره با خطوط فیروزه ای در حاشیه آنها در دو گوشه بالا و پایین پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین از دیگر جزئیات سبز تیره لباس دوم هوفنهایم در فصل جدید به شمار می رود.

پیراهن سوم نیز با ترکیبی بسیار بسیار ساده در زمینه یکدست به رنگ مشکی همراه با لوگوهای آبی آسمانی ارائه شده است.


(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) لباس اول هوفنهایم برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا آلمان توسط جوما رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با خطوط موج دار الهام گرفته از چشم انداز تپه های منطقه کرایشگاو به رنگ های سفید و آبی یخی در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است.

یقه و نوار لبه آستین دو تکه آبی و سفید است و شورت سفید و جوراب آبی ترکیب لباس اول هوفنهایم در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

هوفنهایم لباس جدید را برای اولین بار امروز در دیدار مقابل بایر لورکوزن بر تن خواهد کرد.

لباس هوفنهایم ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دوم و سوم هوفنهایم برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط جوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با نقشه شهر زینسهایم آلمان در قالب نوارهای راه راه محو ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ طوسی با خط دوبل آبی تیره بر روی آن کار شده و … ادامه مطلب لباس هوفنهایم ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس “آفریقا” هوفنهایم ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز – لباس جدید هوفنهایم تحت عنوان "لباس آفریقا" متاثر از شرکت آفریقایی تولید لباس تحت مالکیت باشگاه هوفنهایم "Umoja" واقع در اوگاندا، توسط جوما رونمایی شد. این پیراهن در زمینه عمدتا به رنگ سبز یشمی تیره همراه با یک پترن مرکب از نارنجی و سایه های نزدیک به زمینه برگرفته از نقوش فرهنگ … ادامه مطلب لباس “آفریقا” هوفنهایم ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس های دوم و سوم هوفنهایم برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالبه … عالیه