تغییر اسپانسر بارسلونا در الکلاسیکو

توسط

تیم کیتز – بارسلونا در الکلاسیکوی دور رفت فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لوگوی یک خواننده را به جای لوگوی اسپانسر کنونی خود یعنی spotify به نمایش خواهد گذاشت.

اسپاتیفای پیش از این اعلام کرده که در طول فصل متناسب با اخبار و رخدادهای ویژه حوزه موسیقی از موقعیت تبلیغاتی خود روی پیراهن بارسلونا استفاده خواهد کرد و اکنون به مناسبت رسیدن درِیک خواننده کانادایی به حد نصاب ۵۰ میلیارد پخش در این پلتفرم موسیقی، نشان مربوط به او(OVO Sound) در مسابقه مقابل رئال مادرید روی پیراهن بارسلونا نقش می بندد.

بازیکنان بارسلونا همچنین پیراهن هایی با نام دریک و شماره ۵۰ در پشت آن را هنگام گرم کردن پیش از مسابقه به تن می کنند.

تمدید قرارداد بارسلونا با نایک

تیم کیتز – باشگاه بارسلونا و کمپانی نایک قرارداد همکاری خود را تا سال ۲۰۳۸ تمدید کردند. قراردادی که اکنون در جریان است تا سال ۲۰۲۸ معتبر بوده و ارزشی معادل ۱۰۰ میلیون یورو در هر فصل دارد و اکنون به دنبال امضای توافقنامه جدید، ۱۰ سال دیگر به مدت اعتبار قرارداد اضافه شد و … ادامه مطلب تمدید قرارداد بارسلونا با نایک

لوگوی کلدپلی روی لباس بارسلونا

تیم کیتز – بارسلونا در الکلاسیکو پیش رو مقابل رئال مادرید از هفته یازدهم فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لالیگا اسپانیا لوگوی یک گروه موسیقی راک را روی لباس خود به نمایش خواهد گذاشت. طبق روال چند ال کلاسیکو گذشته اسپاتیفای اسپانسر بارسلونا باز هم فضای تبلیغاتی پیراهن آبی اناری ها به یک گروه موسیقی اختصاص داده و … ادامه مطلب لوگوی کلدپلی روی لباس بارسلونا

ویدیو | رونمایی لباس سوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس سوم جدید کاتالان ها را در ادامه ببینید.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز چطور میشه یک اسپانسر اجازه ی همچین اتفاقی اونم تو مهم ترین بازی رو بده؟؟
لیورپول اسپانسرش تغییر کرده؟ در بازی سیتی
ممنون از سایت خوبتون