تغییر اسپانسر بارسلونا در الکلاسیکو

توسط

تیم کیتز – بارسلونا در الکلاسیکوی دور رفت فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لوگوی یک خواننده را به جای لوگوی اسپانسر کنونی خود یعنی spotify به نمایش خواهد گذاشت.

اسپاتیفای پیش از این اعلام کرده که در طول فصل متناسب با اخبار و رخدادهای ویژه حوزه موسیقی از موقعیت تبلیغاتی خود روی پیراهن بارسلونا استفاده خواهد کرد و اکنون به مناسبت رسیدن درِیک خواننده کانادایی به حد نصاب ۵۰ میلیارد پخش در این پلتفرم موسیقی، نشان مربوط به او(OVO Sound) در مسابقه مقابل رئال مادرید روی پیراهن بارسلونا نقش می بندد.

بازیکنان بارسلونا همچنین پیراهن هایی با نام دریک و شماره ۵۰ در پشت آن را هنگام گرم کردن پیش از مسابقه به تن می کنند.

ویدیو | رونمایی لباس سوم بارسلونا ۲۰۲۶-۲۰۲۵

تیم کیتز – لباس سوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس سوم جدید بارسلونا را در ادامه ببینید.

لباس سوم بارسلونا ۲۰۲۶-۲۰۲۵

تیم کیتز – لباس سوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید که بر پایه طرح خاطره انگیز توتال ۹۰ نایک طراحی شده، در زمینه به رنگ مرجانی همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار مغزی دو طرف و لبه آستین و نوار اریب روی آستین چپ … ادامه مطلب لباس سوم بارسلونا ۲۰۲۶-۲۰۲۵

ویدیو | رونمایی لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۶-۲۰۲۵

تیم کیتز – لباس دوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ تحت برندینگ مامبا توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس دوم جدید بارسلونا را در ادامه ببینید.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز چطور میشه یک اسپانسر اجازه ی همچین اتفاقی اونم تو مهم ترین بازی رو بده؟؟
لیورپول اسپانسرش تغییر کرده؟ در بازی سیتی
ممنون از سایت خوبتون