تیم کیتز – بارسلونا برای دومین بار در تقابل با رئال مادرید در الکلاسیکوی برگشت لالیگا لوگوی یک خواننده را روی پیراهن خود به نمایش خواهد گذاشت.
آبی اناری ها به واسطه همکاری با Spotify هر از گاهی متناسب با رخدادهای ویژه دنیای موسیقی و یا ملاحظات تجاری اسپانسر بارسلونا اقدام به درج نام و نشان یک خواننده می کنند که این بار و برای دیدار مقابل رئال مادرید قرعه به نام روزالیا خواننده اسپانیایی افتاد.
لباس بارسلونا برای الکلاسیکو برگشت ۲۳-۲۰۲۲ از نظر کلیات و جزئیات مشابه نسخه عادی است با این تفاوت که لوگوی روزالیا(MOTOMAMI) در محل اسپانسر اصلی جایگزین لوگوی اسپاتیفای شده است.
از این پیراهن تعداد محدود ۱۸۹۹ نسخه تولید شده که به قیمت بالای ۴۰۰ یورو به فروش می رسد. همچنین تعداد ۲۲ عدد پیراهن نسخه بازیکن که به امضای ۱۱ بازیکن ترکیب اصلی تیم مردان و زنان بارسلونا در الکلاسیکو پیش رو خواهد رسید هر یک به قیمت نجومی ۲۰۰۰ یورو پیش فروش شد که به سرعت سولد اوت شد.
بارسلونا چندی پیش در الکلاسیکوی دور رفت و در چارچوب همکاری مشترک با اسپانسر خود اسپاتیفای، لوگوی دریک خواننده کانادایی را روی پیراهن خود به نمایش گذاشته بود.