توقف فروش لباس جدید آرسنال به دلیل یک اشکال در نوار پهلو!

توسط

تیم کیتز – آدیداس فروش لباس اول جدید آرسنال را در نسخه بازیکن به دلیل وجود یک ایراد در طراحی(یا تولید) متوقف کرد.

داستان از این قرار است که آدیداس در طراحی لباس اول آرسنال در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ عملکرد استثنایی توپچی ها در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ را مورد توجه قرار داده، فصلی که آرسنال بدون حتی یک شکست عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

این موضوع با حک نتیجه بازی های آرسنال در آن فصل در قالب حروف W به معنی برد و D به نمایندگی از تساوی ها بر روی نوار پهلو و لبه پشتی اجرایی شده است. اما کشف اخیر هواداران آسنال نشان می دهد که در این لباس تنها به ۳۲ مسابقه آرسنال اشاره شده و نتیجه ۶ بازی آخر فصل در آن قید نشده است.

با توجه به اینکه نتایج بازی ها فقط در نسخه بازیکن درج شده، عرضه این نسخه از لباس آرسنال در حال حاضر در فروشگاه رسمی آرسنال و همچنین آدیداس متوقف شده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد. در عین حال نسخه هواداری لباس آرسنال که فاقد این آپشن بوده در دسترس قرار دارد.

ویدیو | رونمایی لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بار دیگر با جزئیات سرمه ای توسط آدیدا رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس جدید توپچی ها را در ادامه ببینید.

لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز و در محدوده آستین ها، پهلو و قسمت پایین پشت پیراهن به رنگ سفید است. جزئیات سرمه ای در قالب نوار باریک روی یقه، سه خط روی شانه و همچنین نوار کمانی پایین … ادامه مطلب لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس دوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر اولیه لباس دوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد، به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با جزئیات گرافیکی سفید و مشکی در قالب پنل های جلوی شانه و گوشه های پایین پیراهن ارائه شده است. یقه ترکیبی … ادامه مطلب لباس دوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ای کاش تولید کننده های ایرانی کمی خلاقیت داشتن و قهرمانی بدون باخت استقلال رو حک میکردن روی لباس

اووو تو ایران تیما هر بازی یه لباس میپوشن به چه چیزایی دقت میکنن

اره به مجید میگیم بزنه برا استقلال🤣🤣🤣🤣

اگه اینطوریه الشپرت بخواد پرسپولیس بزنه دبگه هیچ افتخاراتی تو لباس ما جا نمیشه انقد زباده