جنگ بزرگ نایک و آدیداس بر سر تصاحب لباس آرسنال

توسط

تیم کیتز – کمپانی نایک با ارائه پیشنهادی به عنوان رقیب آدیداس وارد جنگ تصاحب لباس آرسنال از ابتدای فصل ۲۰-۲۰۱۹ شد.

گزارش ها حاکی از پیشنهاد حدودا ۵۰ میلیون پوندی نایک به آرسنال برای گرفتن امتیاز تولید و فروش لباس های این باشگاه لندنی است. جزئیات بیشتری از پیشنهاد جدید نایک منتشر نشده و تنها به ارزش کلی آن اشاره شده است.

نایک پیش از این به مدت ۲۰ سال در حدفاصل سال های ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۴ وظیفه تامین لباس های آرسنال را بر عهده داشت. مسئولان باشگاه آرسنال تا پایان ماه جاری میلادی در مورد تامین کننده جدید لباس تیم از ابتدای فصل ۲۰-۲۰۱۹ تصمیم گیری خواهند کرد.

شما همچنین می توانید مطلب مربوط به پیشنهاد آدیداس به آرسنال را (اینجا) مشاهده نمایید.

ویدیو | رونمایی لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بار دیگر با جزئیات سرمه ای توسط آدیدا رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس جدید توپچی ها را در ادامه ببینید.

لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز و در محدوده آستین ها، پهلو و قسمت پایین پشت پیراهن به رنگ سفید است. جزئیات سرمه ای در قالب نوار باریک روی یقه، سه خط روی شانه و همچنین نوار کمانی پایین … ادامه مطلب لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس دوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر اولیه لباس دوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد، به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با جزئیات گرافیکی سفید و مشکی در قالب پنل های جلوی شانه و گوشه های پایین پیراهن ارائه شده است. یقه ترکیبی … ادامه مطلب لباس دوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها