پدیده جدید فوتبال ایران؛ اسپانسر روی جوراب

توسط

تیم کیتز – یکی از اتفاقات تازه در لیگ برتر ایران نمایش تبلیغ روی جوراب بازیکنان پرسپولیس است.

پرسپولیسی ها از دیدار هفته بیستم مقابل استقلال لوگوی هواپیمایی قشم را روی جوراب خود به نمایش گذاشته اند، این در حالی است که هوادارن فوتبال در ایران هنوز نتوانسته اند حجم وسیع تبلیغات روی لباس تیم ها(به طور خاص تیم های پر طرفدار) را هضم کنند و نیاز به تعدیل همین تعداد موجود نیز به شدت حس می شود.

نمونه پر و پیمان تر این نوع تبلیغ را پیشتر در لالیگا دیده بودیم، پروژه ای که در جریان آن ۱۳ تیم حاضر در لالیگا و ۱۱ تیم از لالیگا ۲ در ازای دریافت بخشی از منافع مالی قرارداد لالیگا با اسپانسرها لوگوی آن ها را روی جوراب خود به نمایش گذاشتند. هر چند این پروژه مدت زیادی دوام نداشت.

البته سابقه این نوع تبلیغ در فوتبال ایران به حدود دو دهه قبل و لباس تیم ملی برمی گردد، جایی که فدراسیون پس از انعقاد قرارداد اسپانسری با ایرانول لوگوی این شرکت را روی پیراهن، شورت و جوراب جایگزین لوگوی تولیدکننده لباس کرد.

پدیده ای که با توجه به احتمال فراگیری آن در سایر تیم ها در آینده، اگر از همین حالا قواعد آن از سوی سازمان برگزار کننده مسابقات تدوین و ابلاغ نشود خود به معضلی جدید در بحث لباس تیم ها تبدیل خواهد شد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

الله اکبر چه کارایی که اینا نمیکنن

موندن کجاشون بزنن

سلام ،اون استقلال نیست صنعت نفته

پرسپولیسی ها از دیدار هفته بیستم مقابل( صنعت نفت) لوگو هواپیمایی قشم را بر روی جوراب خود بر نمایش گذاشتند