لباس آژاکس برای لیگ قهرمانان ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس ویژه تیم فوتبال آژاکس برای لیگ قهرمانان اروپا ۲۱-۲۰۲۰ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید که به طور ویژه به مناسبت پنجاهمین سالگرد اولین قهرمانی آژاکس در جام باشگاه های اروپا ارائه شده، ترکیبی مشابه پیراهن اصلی این تیم دارد با این تفاوت که رنگ مشکی در مرکز و رنگ طوسی تیره در کناره ها جایگزین شده است.

سه خط روی شانه و کلیه اجزای روی پیراهن از جمله لوگوی باشگاه، آدیداس و اسپانسر به صورت تک رنگ طلایی خودنمایی می کنند و عدد “۵۰” به نشانه پنجاهمین سالگرد قهرمانی آژاکس در اروپا در زیر لوگوی باشگاه به چشم می خورد.

تاریخ مسابقه فینالی که منجر به قهرمانی آژاکس شد “۰۲.۰۶.۱۹۷۱” در داخل یقه نقش بسته و شورت و جوراب مشکی با جزئیات طلایی ترکیب لباس ویژه آژاکس در لیگ قهرمانان ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

پیام اخلاقی آژاکس با سه نقطه

تیم کیتز – آژاکس آمستردام با درج سه نقطه در محل نام بازیکنان در پشت پیراهن سعی در انتقال پیام اخلاقی در راستای مقابله با نفرت در شبکه های اجتماعی دارد. سه نقطه نماد جهانی سکوت و آیکون گزارش رفتارهای نامتعارف در شبکه های اجتماعی است که به منظور انتقال پیام مقابله با نفرت پراکنی … ادامه مطلب پیام اخلاقی آژاکس با سه نقطه

پیراهن پیش مسابقه آژاکس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس آژاکس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم آژاکس آمستردام برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با پترن چند وجهی الماس در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. سه خط روی شانه، نوار پهلو و همچنین لوگوی باشگاه آژاکس، آدیداس و اسپانسر همگی تک … ادامه مطلب لباس آژاکس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها