لباس بارسلونا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس سوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی روشن همراه با بافت رده رده قرمز و آبی در دل پارچه ارائه شده است. دو برش سه گوش کشسانی به رنگ قرمز و آبی در دو سمت یقه به چشم می خورد و لوگوی باشگاه، نایک و اسپانسر(spotify) تک رنگ مشکی هستند.

شورت و جوراب فیروزه ای ترکیب لباس سوم بارسلونا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند. یکی از نکات لباس سوم جدید بارسلونا استفاده از مواد بازیافتی(Nike Grind) برای لوگوی باشگاه و نایک است که با لکه های قرمز و آبی بر روی آنها به این موضوع تاکید شده است.


(۴ مرداد ۱۴۰۲) لباس دوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رسما توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه یکدست سفید همراه با نوار لبه آستین دو رنگ قرمز و آبی ارائه شده است. به جز نوار لبه آستین، لباس فاقد هرگونه اجزای رنگی دیگری است و تنها نکته قابل توجه در لباس جدید استفاده از یکی از قالب های قدیمی برای لوگوی باشگاه بارسلونا است.

شورت آبی و جوراب راه راه آبی و قرمز ترکیب لباس دوم بارسلونا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.

لباس دوم جدید بارسلونا به نوعی بازگشت به تم رنگی سال های بسیار دور این تیم است، جایی که تا پیش از سال ۱۹۷۹ بارسلونا عمدتا از رنگ سفید برای لباس دوم استفاده می کرد.


(۲۵ خرداد ۱۴۰۲) لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیبی از نوارهای راه راه آبی و اناری که با افکت زیگزاگی از هم تفکیک شده اند ارائه شده است. یقه و محدوده شانه به رنگ آبی و آستین ها نیز قرمز هستند و لوگوی نایک و اسپانسر(Spotify) هم به رنگ سفید روی لباس جدید بارسلونا درج شده است.

شورت آبی به همراه جوراب بافت ترکیبی قرمز و آبی ترکیب لباس اول مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.

 

*تاریخ انتشار اولیه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱


لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در محدوده بدنه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. هر آستین به … ادامه مطلب لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تغییر اسپانسر بارسلونا برای ال کلاسیکو؛ پیراهن ۲۱۰ میلیون تومانی!

تیم کیتز – اسپانسر پیراهن بارسلونا در الکلاسیکو پیش رو از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به لوگوی یک خواننده تغییر خواهد کرد. در سایه همکاری بارسلونا و اسپاتیفای اسپانسر اصلی لباس بارسلونا، این بار لوگوی کارول جی خواننده کلمبیایی در محل اسپانسر اصلی روی پیراهن این تیم نقش خواهد بست. پیراهن بارسلونا با لوگوی کارول جی(FC Barcelona … ادامه مطلب تغییر اسپانسر بارسلونا برای ال کلاسیکو؛ پیراهن ۲۱۰ میلیون تومانی!

لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر لباس دوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یقه پولو مدرن نایک و نوار قرمز در پهلو راست و نوار آبی در پهلو چپ ارائه شده است. لوگوی بارسلونا در … ادامه مطلب لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
33 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی پترن ضعیفی داره واقعا برای این فصل بارسلونا که این فصل نایک پترن کلی اش سادس ، اینم به این سادگی بزنن واقعا چیز جالبی در نمیاد

ای کاش نیمه ابی نیمه اناری بود مثل خیلی وقت پیش آفام کیت یه طرح خیلی شیک اونطوری زده بود

کیت طرح ساده هم کیت های قدیم ، کیت های بارسلونا تو سال های ۲۰۱۵ ، ۲۰۱۴ ، ۲۰۱۰ لباس های ساده ای بودن اما واقعا خیلی زیبا بودن ، این چیه
بیشتر شبیه کیت لوانته هستش 😐

کپی عجیب غریب از کیت لوانته ۲۰۲۱/۲۲comment image

نایکی طرح بسیار ساده ای ارائه داده می تونست خیلی بهتر کار کنه

خیلی بده شبیه پیراهن تیم ایبار شده

با اینکه رئالیم وای کیت دومشون رو میگیرم

کیت این فصل بارسا رو میدادی بچه ۵ ساله طراحی کنه قشنگ تر طراحی میکرد
چیه این زیرپوش سفید

نایک کم کم داره گند میزنه به یسری از باشگاه ها از جمله لیورپول،بارسا،اتلتیکو،اینتر،چلسی،تاتنهام و P$G

پترن مسخره و ضعیف
بعد یک نکته که احساس میکنم کد رنگ پشت لباس از جلو و استین لباس پر رنگ تره!
البته نمیدونم نسخه اصلی هست این لباس یا نه

هر چقدر هم بد باشه از کیت قبلی که بد تر نیست

بنظرم کیت اول سال پیش از این خوشگل تر بود

کیت سال قبل جزء قشنگ ترین کیت های بارسا بود چی می گی

بعنوان یه بارسایی هر دو‌کیت افتضاح هستن
ولی کیت احتمالی سوم بارسا خوبه

نایک از مجید و آلشپورت واسه تیم ملی هم بدتر کار کرد واسه بارسا، چیه آخه این زیرپوش سفید😐

من اول گفتم که خیلی کیت بدیه ! اما وقتی مراسم معارفه خود پیچ باشگاه رو دیدم ، این لباس به دلم نشست !
یه سوال از تیم کیتز !
اون لوزی توی لوگوی چیه و نماد چیه ؟؟ توی مراسم معارفه هم روش تاکید میشد هم از طرف بازیکنان و از طرف خود کلیپ باشگاه ؟؟؟؟؟

اوکیه اما قضیه‌اش چیه و چرا روی لباس مردان هم هست ! نکنه بخاطر موفقیت هاشونه ؟

من خودم بارساییم و خیلی ناراحت شدم از کیت احتمالی ای که چند ماه پیش منتشر شد مخصوصا از تک رنگ سفید بودنش ، اما وقتی که توی رونمایی تن بازیکنا دیدم فهمیدم با شرت و جوراب آبی اناری خیلی کلاسیک و جالبه و حداقل دیگه افتضاح نیست و یه کیت معمولیه ، و بنظرم‌ بخاطر تداخل رنگ شورت و جوراب با کیت اول خیلی کم ازش استفاده بشه و تقریبا کیت سوم بشه کیت دوم از لحاظ استفاده

این لباس برای این تیم واقعا پر افتخار و بزرگ واقعا شایسته نیست

بنظر من یکی از زشت ترین کیت های تاریخ بارسلونا

لباس دوم یک افتضاح تکرار نشدنیه. به قول یکی از دوستان این کمپانی ها هم واقعا شورشو در آوردن زمان های قدیم به خاطر اینکه لباس ها مشابه نباشه، بدون توجه به هویت بصری باشگاه از رنگ های مختلف استفاده می‌شده ولی دلیل نمیشه که الان هم از یک رنگ و طراحی نامناسب استفاده کنن و منشأ اون رو به تاریخ باشگاه ربط بدن، حداقل پارسال با وجود استفاده از رنگ سفید یکم خلاقیت به خرج دادن و اون صلیب لباس رو انصافا قشنگ کرد اما امسال دیگه نهایت بی ذوقی رو برای طراحی به خرج دادن و سعی داشتن لباس خیلی کلاسیک باشه اما بیشتر مضحک شده

چرا تو عکسا سه جور سر آستین متفاوت هست؟

تیم کیتز چرا تو بعضی عکسا استینا دو رنگه و بعضیا یک رنگ متفاوت واسه هر استین؟ مشکل طراحیه؟

لباس سوم بیشتر شبیه کیت تمرینی یا لباس پیش مسابقس

لباس دوم مثل لباس سوم فصل گذشته هست

لباس دوم مثل لباس سوم فصل گذشته هست تیم کیت جواب منو بده چرا دیشب بارسلونا بازی با ختافه لباس دوم فصل قبل رو پوشیده بود لباس دوم این فصلو رو نپوشیده بود

زیبای خفته زشت!

پترن آنقدر ضعیفه که فک مس کنی اصلا کیت نیست🧏🙋🤦

سلام تیم کیتز !
دلیل استفاده بیشتر بارسا از لباس چهارمش نسبت به لباس دومش چیه ؟