لباس ستاره سرخ بلگراد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم ستاره سرخ بلگراد نماینده صربستان در لیگ اروپا برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ از سوی مکرون ارائه شده است.

لباس اول در زمینه متشکل از ترکیب راه راه سفید و قرمز است که نوارهای قرمز یک در میان با حاشیه طلایی رنگ و یک در میان با یک پترن محو در دل آن تفکیک شده اند. یقه و نوار لبه آستین نیز سفید با یک خط قرمز و طلایی در مرکز آنها است.

لباس دوم نیز در زمینه به رنگ آبی همراه با جزئیات قرمز و سفید در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. نماد ستاره در اشکال گرافیکی متفاوت به صورت حک حرارتی بی رنگ در محدوده پایین پیراهن نقش بسته و یک نوار قرمز با مرکزیت سفید نیز در محدوده پایین پشت پیراهن به چشم می خورد.

لباس سوم ستاره سرخ نیز با ترکیب رنگ نزدیک به لباس اول در زمینه سفید همراه با دو نوار شکسته قرمز در قسمت پایین پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین نیز قرمز با خط دوبل سفید در مرکز آنها است.

لباس اسپارتا پراگ ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول و دوم اسپارتا پراگ جمهوری چک برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با ترکیبی ساده از سوی آدیداس عرضه شده است. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز مارون همراه با خطوط باریک افقی به رنگ مشکی ارائه شده است. جزئیات مشکی علاوه بر این در قالب یقه، سه خط روی شانه، … ادامه مطلب لباس اسپارتا پراگ ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس لوانته ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم لوانته برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ از سوی مکرون عرضه شده است. پیراهن اول جدید در زمینه عمدتا به رنگ قرمز همراه با یک نوار سرمه ای گرافیکی در مرکز پیراهن ارائه شده است. یقه، آستین و نوار لبه آستین به رنگ سرمه ای است و گرافیک مشابه نوار … ادامه مطلب لباس لوانته ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس هامبورگ ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم هامبورگ برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ از سوی آدیداس عرضه شده است. پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با تکرار سال تاسیس و لوگوی باشگاه هامبورگ “۱۸۸۷” داخل فضاهای مستطیلی محو که در قالب نوارهای افقی پنج خطی چیدمان شده اند ارائه شده است. سه خط روی شانه، … ادامه مطلب لباس هامبورگ ۲۰۲۵-۲۰۲۴

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سوال؟ تیم کیتز سلام
چرا در لالیگا قانون تضاد رنگ لباس اینطوریه که الان اتلتیکو مادرید با ترکیب مثل ستاره سرخ یعنی راه راه سفید قرمز در مقابل رایووالکانو یک دست سفید پوش و با نماد قرمز قرار گرفته قبول که رنگ شورت ابی اتلتیکو و رنگ جوراب به رنگ قرمز تضاد رو داره ولی در مورد پیراهن چی؟
در بازی اتلتیکو بارسا که هردو تیم از ترکیب قرمز در لباس استفاده میکنن هم هست.
لباس دوم و سوم میتونه جایگیزش بشه و چشم رو برای بیننده اذیت نکنه !!!
ایا در سایر لیگ ها لزوم استفاده از کیت اول تیم رو شما شاهد بودید حتی با این شرایط؟؟

ممنون