لباس ستاره سرخ بلگراد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم ستاره سرخ بلگراد نماینده صربستان در لیگ اروپا برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ از سوی مکرون ارائه شده است.

لباس اول در زمینه متشکل از ترکیب راه راه سفید و قرمز است که نوارهای قرمز یک در میان با حاشیه طلایی رنگ و یک در میان با یک پترن محو در دل آن تفکیک شده اند. یقه و نوار لبه آستین نیز سفید با یک خط قرمز و طلایی در مرکز آنها است.

لباس دوم نیز در زمینه به رنگ آبی همراه با جزئیات قرمز و سفید در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. نماد ستاره در اشکال گرافیکی متفاوت به صورت حک حرارتی بی رنگ در محدوده پایین پیراهن نقش بسته و یک نوار قرمز با مرکزیت سفید نیز در محدوده پایین پشت پیراهن به چشم می خورد.

لباس سوم ستاره سرخ نیز با ترکیب رنگ نزدیک به لباس اول در زمینه سفید همراه با دو نوار شکسته قرمز در قسمت پایین پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین نیز قرمز با خط دوبل سفید در مرکز آنها است.

لباس الاهلی مصر ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم الاهلی مصر برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه سفید چرک و در محدوده یقه و آستین ها به رنگ قرمز تیره است. سه خط روی شانه و نوار پهلو و لبه پشتی به رنگ طلایی کار شده و لوگوی آدیداس و اسپانسرها قرمز تیره … ادامه مطلب لباس الاهلی مصر ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس هرتابرلین ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم هرتابرلین برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از سوی نایک عرضه شده است. پیراهن سوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ قرمز و در محدوده شانه و آستین ها قرمز تیره است. نوار لبه آستین سرمه ای کار شده و شورت و جوراب قرمز ترکیب لباس سوم هرتا برلین در فصل … ادامه مطلب لباس هرتابرلین ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس سالزبورگ برای لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس ردبول سالزبورگ اتریش برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان اروپا از سوی نایک عرضه شده است. پیراهن جدید با ترکیبی ساده در زمینه یکدست به رنگ مشکی همراه با یقه قرمز ارائه شده است. کلیه جزئیات اعم از لوگوی باشگاه سالزبورگ، نایک و اسپانسر(RedBull) تک رنگ قرمز هستند و شورت قرمز و … ادامه مطلب لباس سالزبورگ برای لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سوال؟ تیم کیتز سلام
چرا در لالیگا قانون تضاد رنگ لباس اینطوریه که الان اتلتیکو مادرید با ترکیب مثل ستاره سرخ یعنی راه راه سفید قرمز در مقابل رایووالکانو یک دست سفید پوش و با نماد قرمز قرار گرفته قبول که رنگ شورت ابی اتلتیکو و رنگ جوراب به رنگ قرمز تضاد رو داره ولی در مورد پیراهن چی؟
در بازی اتلتیکو بارسا که هردو تیم از ترکیب قرمز در لباس استفاده میکنن هم هست.
لباس دوم و سوم میتونه جایگیزش بشه و چشم رو برای بیننده اذیت نکنه !!!
ایا در سایر لیگ ها لزوم استفاده از کیت اول تیم رو شما شاهد بودید حتی با این شرایط؟؟

ممنون