لباس پرسپولیس ۱۴۰۲-۱۴۰۱

توسط

تیم کیتز – پرسپولیس در دیدار خارج از خانه مقابل تراکتور از هفته بیست و دوم لیگ برتر برای اولین بار در فصل ۰۲-۱۴۰۱ با لباس سوم خود به میدان رفت.

پیراهن سوم جدید پرسپولیس با طرح مشابه لباس اول و دوم و این بار در زمینه سفید همراه با پترن محو بته جقه در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو به رنگ قرمز کار شده و شماره ها نیز مشکی است.

شورت و جوراب سفید با جزئیات قرمز ترکیب لباس سوم پرسپولیس در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را کامل می کند.


(۷ بهمن ۱۴۰۱) پرسپولیس در دیدار هفته هفدهم لیگ برتر برای اولین بار در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با لباس غیر قرمز به میدان رفت.

لباس دوم جدید پرسپولیس با طرح مشابه لباس اول و با تغییر رنگ زمینه به مشکی ارائه شده است. پترن بته جقه همانند لباس اول به صورت محو در قسمت جلوی پیراهن و آستین ها به چشم می خورد و یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو نیز قرمز کار شده است.


(۲۱ مرداد ۱۴۰۱) لباس اول پرسپولیس برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که توسط آل اشپورت تامین می شود رونمایی شد.

پیراهن جدید در محدوده بدنه اصلی به رنگ قرمز همراه با آستین های سفید ارائه شده است. یک پترن بته جقه در قسمت پایین جلوی پیراهن و همچنین کل فضای آستین ها به کار رفته است.

یقه و نوار لبه آستین به رنگ قرمز تیره و نوار پهلو سفید است. شورت و جوراب قرمز ترکیب لباس اول پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر خلیج فارس را کامل می کند.

نکات هفته هفتم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست مروری بر نکات لباس تیم ها در هفته هفتم لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خواهیم داشت. نزدیکی رنگ لباس طوسی دروازه بان پرسپولیس با لباس سرمه ای چادرملو فضای پس زمینه استادیوم تختی که یک زمین چمن مصنوعی ناهموار بود با بنرهای عریض پوشش داده شد تا کمی از زوائد بصری … ادامه مطلب نکات هفته هفتم لیگ برتر

نکات هفته ششم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته ششم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. تبلیغات نوشتاری پشت پیراهن سپاهان دیگر به یک خط و دو خط محدود نمی شود! آستین های پیراهن سعید مهری بازیکن پرسپولیس به روش مخفی تنگ شده اند! تغییر عنوان اسپانسر لباس استقلال نسبت به … ادامه مطلب نکات هفته ششم لیگ برتر

نکات لباس نمایندگان ایران در آسیا | هفته دوم – پرسپولیس با انبوهی از تغییرات

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس استقلال و پرسپولیس در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ و تراکتور و سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا دو خواهیم داشت. السد – استقلال (۱۴۰۳/۷/۹) استقلال با لباس آبی مقابل میزبان سفیدپوش خود یعنی السد به میدان خواهد رفت. پرسپولیس – پاختاکور … ادامه مطلب نکات لباس نمایندگان ایران در آسیا | هفته دوم – پرسپولیس با انبوهی از تغییرات

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
15 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی هم خوب
و چقد خوب که از آستین سفید استفاده کردن که از زمان تاسیس تا اواسط دهه ۷۰ طرح ثابت پیراهن پرسپولیس بوده و مثل تیم آرسنال که لباسش مدت هاست آستین سفید داره یا مثل دوتا منچسترا که شورت سفید استفاده می‌کنن و چلسی که جوراب سفید استفاده می‌کنه و یه بخش ثابت پیراهنشون شده

ی اتو میزدید لااقل

❤️❤️❤️

لباس زیبا و عالی ولی رونمایی خیلی خیلی ضعیف بود و اینکه لباس دوم و سوم تکلیفش چی شد پس؟

بنظر من که کیت خوبیه وبازگشت کیت ارسنالی به لباس های پرسپولیس همنکته خوبی بود

خداروشکر امسال از لحاظ لباس از سال های قبل تیم هامون بهترن

کاملا موافقم

تو نسخه مسابقه چرت بود

باس خوش یمنی نبود

باهاش قهرمان شدیم چی میگی

حداقل ترین حالت ممکن برای لباس باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس این هست که از طرح های مجزا برای لباس های اول و دوم و یا سوم استفاده کنند (نه اینکه همون طرح رو با رنگ های مشکی و سفید چاپ کنند)

زیبا و عالی ❤️❤️

طرح نسبتا معقول و خوبیه هر چند منم معتقدم طرح کیت دوم باید یه چیز دیگه باشه نه اینکه پترن و طرح کیت اول تکرار بشه
پ.ن : البته در فوتبال ما ۹۰ درصد کیت های دوم از همین روش به دست میاد 🙃

تیم کیتز چرا پست هایی که میزارید بازنوشت پست های قبلی میشه و از یک پست جدید استفاده نمی کنید؟ مشکل خود سایت یا قالبه سایته؟ یا این سلیقه شخصی شماست؟
اخه برای هر لباس و هر پست نظراتی هست که مخصوص همون پسته اینطوری نظرات کلی و بهم ریخته میشه؟