احیای کفشی از نسل پله و مارادونا | Puma King Ultimate

توسط

تیم کیتز – پوما از نسل جدید کفش های فوتبال سری کینگ رونمایی کرد.

سری King پوما با ۵۵ سال قدمت، قدیمی ترین نسل کفش های فوتبالی پوما محسوب می شود. علاقه مندان فوتبال در نسل های قبل نسخه های قدیمی این کفش را در پای ستارگانی همچون دیگو مارادونا، پله، یوهان کرایوف، اوزه بیو و لوتار ماتئوس دیده اند و اکنون پوما بار دیگر این نسل را با ارائه طرحی مدرن احیا می کند.

نسل های قبلی این کفش با رویه چرم K عرضه می شد اما در نسخه جدید این بخش جای خود را به متریالی جدید تحت عنوان K-Better که با شرایط امروزی مسابقه فوتبال سازگاری بیشتری داشته باشد داده است.

کفش جدید در قسمت رویه سفید همراه با نوار آبی آسمانی پوما در قسمت بیرونی ارائه شده است. جزئیات مشکی در حاشیه نوار کناری و همچنین پترنی در دل نوار آبی رنگ نمود پیدا کرده و جزئیات اندک نارنجی رنگ نیز بر روی کفش به چشم می خود.

قسمت زیرین هم ترکیبی از سفید و آبی آسمانی است و لوگوی پوما در پیشانی و عبارت “KING” در قسمت پشتی ترکیب جزئیات کفش جدید را کامل می کند. این کفش در نسخه حرفه ای به قیمت ۱۸۵ پوند عرضه شده است.

پیش بینی می شود پوما از این پس در معرفی پک های کفش جدید خود در کنار دو سری Ultra و Future، کفشی از سری King نیز عرضه کند.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

روح هر جفتشون شاد 🖤

پله رو چرا کشتی؟😂

داداش از دنیا خیلی عقبی