نگاهی به پروژه توسعه و بازسازی سانتیاگو برنابئو

توسط

تیم کیتز – باشگاه رئال مادرید اسپانیا یک سال قبل پروژه بازسازی و مدرنیزه کردن استادیوم خانگی خود سانتیاگو برنابئو را آغاز کرد که نگاهی به جزئیات آن خواهیم داشت.

این پروژه ابتدا قرار بود تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز شود که با حدود دو سال تاخیر در سال ۲۰۱۹ با اعتباری بالغ بر ۵۲۵ میلیون یورو کلید خورد. پروژه توسعه سانتیاگو برنابئو شامل افزایش ظرفیت تماشاگران نمی شود و همان تعداد سابق یعنی ۸۱ هزار صندلی در ورزشگاه نوسازی شده میزبان هواداران رئال مادرید خواهد بود.

از تغییرات قابل توجه استادیوم باید به افزایش ۱۰ تا ۱۲ متری ارتفاع سازه ورزشگاه و همچنین اضافه شدن سقف و اجرای نمای جدید و مدرن آن اشاره کرد.

بر اساس برآوردهای صورت گرفته این فرایند احتمالا به مدت ۳ سال و نیم به طول می انجامد و در سال ۲۰۲۳ تکمیل خواهد شد. شاید عمده ترین دلیل طولانی بودن مدت پروژه، عدم انتخاب استادیوم جایگزین و برگزاری همزمان بازی های رئال در همین ورزشگاه است که اجرای مراحل پروژه را پیچیده و دشوار می کند.

سقف استادیوم به وسیله جک های هیدرولیک و به فراخور رویداد در حال برگزاری باز و بسته خواهد شد. چند رستوران، یک مرکز خرید، یک هتل و همچنین چندین اتاق با منظره زمین بازی از جمله مواردی است که در قالب این پروژه به استادیوم افزوده خواهد شد.

یک صفحه نمایش ۳۶۰ درجه نیز گرداگرد فضای داخلی سقف را پوشش می دهد. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید سانتیاگو برنابئو جدید را مدرن تر، راحت تر و ایمن تر توصیف کرده که آن را به بهترین استادیوم جهان تبدیل خواهد کرد.

اتاق VAR استادیوم آلومینیوم اراک

تیم کیتز – باشگاه آلومینیوم اراک از اتاق VAR استادیوم خانگی خود رونمایی کرد. این اتاق که از نظر گرافیک محیطی استانداردهای روز را احراز می کند مجهز به شش مانیتور مرور وقایع مسابقه است و روی دیوارهای سه وجه آن عبارات FIFA ، VAR ROOM و لوگوی باشگاه آلومینیوم اراک و فدراسیون فوتبال ایران … ادامه مطلب اتاق VAR استادیوم آلومینیوم اراک

خوشا شیراز و “خطِ” بی مثالش!

 

زمین اختصاصی رونالدو به مناسبت شکستن رکورد علی دایی + کفشی با طرح شیشه شکسته همسایه!

تیم کیتز – رونالدو با به ثمر رساندن دو گل مقابل ایرلند با ۱۱۱ گل سرانجام از رکورد ۱۰۹ گل ملی علی دایی عبور کرد و به صدرنشینی ۱۵ ساله شهریار فوتبال ایران در فهرست برترین گلزنان ملی تاریخ پایان داد. کمپانی نایک به همین مناسبت یک زمین بازی با طراحی اختصاصی ستاره پرتغالی در … ادامه مطلب زمین اختصاصی رونالدو به مناسبت شکستن رکورد علی دایی + کفشی با طرح شیشه شکسته همسایه!

ویدیو | رونمایی لباس سوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید رئال را در ادامه ببینید.

رونمایی آدیداس از لباس های سوم فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با حضور اسطوره ها

تیم کیتز – کمپانی آدیداس به طور همزمان از لباس سوم ۵ تیم الیت خود برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کرد. این کمپین شامل رونمایی از لباس سوم تیم های رئال مادرید، یوونتوس، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و آرسنال با حضور زین الدین زیدان، الساندرو دل پیرو، ریو فردیناند، باستین شواینشتایگر و پاتریک ویرا ستاره های قدیمی … ادامه مطلب رونمایی آدیداس از لباس های سوم فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با حضور اسطوره ها

لباس سوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به طوسی مایل به قهوه ای همراه با یک پترن حاوی حروف مخفف نام باشگاه رئال مادرید “RMCF” در قالب بافت تنفسی در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. سه خط روی شانه طوسی تیره کار شده … ادامه مطلب لباس سوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها