زمین اختصاصی رونالدو به مناسبت شکستن رکورد علی دایی + کفشی با طرح شیشه شکسته همسایه!

توسط

تیم کیتز – رونالدو با به ثمر رساندن دو گل مقابل ایرلند با ۱۱۱ گل سرانجام از رکورد ۱۰۹ گل ملی علی دایی عبور کرد و به صدرنشینی ۱۵ ساله شهریار فوتبال ایران در فهرست برترین گلزنان ملی تاریخ پایان داد.

کمپانی نایک به همین مناسبت یک زمین بازی با طراحی اختصاصی ستاره پرتغالی در زادگاه رونالدو شهر مادیرا پرتغال احداث کرد. این زمین یک فیلد دو منظوره فوتبال و بسکتبال به رنگ قرمز با خط کشی های زرد برای زمین فوتبال و خط کشی سبز برای تنها سبد بسکتبال موجود در یک سمت آن است که عنوان CRY و لوگوی نایک در دایره مرکز آن درج شده است.

درون یکی از دروازه ها شعار ” Greatness starts with a goal” به معنی “بزرگی و عظمت با یک هدف شروع می شود” و درون دروازه دیگر یک جمله به زبان پرتغالی “Marca O Teu Destino” به معنی “سرنوشت خود را تعیین کنید” خودنمایی می کند.

نایک همچنین به همین مناسبت یک کفش با طراحی ویژه رونالدو در زمینه سفید همراه با لوگو و جزئیات طلایی ارائه کرده است. طرح گرافیکی روی کفش جدید رونالدو در واقع الهام گرفته از شیشه پنجره همسایه های دوران کودکی رونالدو است که او به همراه دوستانش هنگام بازی فوتبال آن را شکستند!

چند ماه پیش آدیداس در اقدامی مشابه یک زمین با طرح اختصاصی پل پوگبا و سه سال قبل از آن نیز یک زمین برای زین الدین زیدان احداث کرده بود.

زمین اختصاصی پل پوگبا / آدیداس:

زمین اختصاصی زین الدین زیدان / آدیداس:

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ما هیچ ما نگاه!!!

خب باشه نگاه کن