این لباس در تاریخ پرسپولیس جاودانه می شود؟

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن به میدان خواهد رفت که لی نینگ این شانس را خواهد داشت تا در صورت قهرمانی پرسپولیس ضمن قرار گرفتن در کانون توجهات، در تاریخ این باشگاه نیز ماندگار شود.

پرسپولیس که برای اولین بار حضور در فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کند این شانس را خواهد داشت که اولین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها را نیز در تهران جشن بگیرد.

بر اساس شنیده ها تا این لحظه هیچگونه تدارک ویژه ای برای پیراهن ویژه مراسم قهرمانی از سوی باشگاه دیده نشده و پرسپولیسی ها در صورت قهرمانی احتمالی با همان پیراهن های مسابقه جام را بالای سر خواهند برد، مگر اینکه در ساعات باقی مانده تا آغاز مسابقه اقدامی در این زمینه از سمت باشگاه صورت پذیرد.

لی نینگ نیز آمادگی خود را برای تامین پیراهن مورد نیاز برای جشن قهرمانی احتمالی اعلام کرده اما آنچه مشخص است عدم طراحی خاص برای این منظور است که با توجه به زمان محدود تا آغاز بازی اخذ تاییدیه AFC برای این پیراهن خود چالشی بزرگ خواهد بود.

نکته دیگر اینکه اگرچه قهرمانی و حتی نایب قهرمانی پرسپولیس در این رقابت ها پاداش های نقدی از سوی AFC را به همراه دارد، اما مطابق با قرارداد تامین لباس این تیم با لی نینگ هیچگونه عایدی نقدی یا غیر نقدی برای پرسپولیسی ها از سوی برند چینی به دنبال نخواهد داشت.

بر اساس توفافقات صورت گرفته در نشست هماهنگی پیش از مسابقه پرسپولیس در دیدار برگشت به عنوان میزبان از لباس اول خود با ترکیب قرمز همراه با جزئیات سفید استفاده می کند و کاشیما لباس دوم خود با ترکیب یکدست سفید با جزئیات قرمز را به تن خواهد کرد.

بیرانوند دروازه بان پرسپولیس نیز در این مسابقه با لباس سبز رنگ به میدان خواهد رفت و گلر کاشیما هم یکدست آبی می پوشد. کاور بازیکنان ذخیره و بازوبند کاپیتانی دو تیم نیز از بین دو رنگ آبی و زرد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مورد دیگر مربوط به نوشته یادمان مسابقه است که در دیدار رفت به شکلی نه چندان مطلوب توسط مجری چاپ طرف قرارداد با باشگاه روی برچسب سفید رنگ بر روی سینه بازیکنان پرسپولیس چاپ شده بود که امیدواریم برای بازی برگشت به شکلی زیبنده تر روی پیراهن بازیکنان اجرا شده باشد.

برای پرسپولیس ایران در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ آرزوی موفقیت داریم.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها