یک فصل هالیوودی با پایان فیلمفارسی طوری!

توسط

تیم کیتز – لباس پرسپولیس در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ نیز به دلیل برخی کج سلیقگی ها خاطره خوشی را در ذهن هواداران و علاقه مندان به جای نگذاشت.

بیرانوند که حالا عنوان برترین دروازه بان آسیا را یدک می کشد برای پوشش خود در چنین مسابقه مهمی به طور مستقل از تیم با تولیدی ایرانی به توافق رسیده بود. حالا این سوال پیش می آید که چرا سید جلال حسینی به عنوان یکی از برترین مدافعان آسیا با تولیدی یا برندی دیگر برای پوشش خود در داخل زمین مسابقه به توافق نمی رسد؟!

مورد دیگر در مورد لباس پرسپولیس در این مسابقه مربوط به همان نوشته یادمان روی سینه بازیکنان می شود که آنقدر بد بود و با آن زمینه سفید رنگش روی پیراهن قرمز توی چشم می زد که ای کاش اصلا چنین خلاقیتی برای یادآوری اینکه این پیراهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا مورد استفاده قرار گرفته از سوی تدارکات پرسپولیس به خرج داده نمی شد.

در دوره ای که حکاکی روی سخت ترین فلزات و عناصر موجود روی زمین با دقت میکرونی انجام می شود ما از درج عنوان و تاریخ مسابقه بر روی پیراهن های پارچه ای مان عاجز هستیم.

در دوره ای که برندهای بزرگ در چارچوب قراردادهای چند ده صفحه ای شرایط استفاده از لباس های شان توسط بازیکنان را تا روی کاناپه خانه و زیر لحاف و … تبیین و با ذکر موارد نقض جرایم آن را نیز تعریف کرده اند، ما هنوز نتوانسته ایم دروازه بان را ملزم به پوشیدن لباس یکسان با تیم کنیم.

البته همین که در قرارداد تامین لباس تیم بزرگی همچون پرسپولیس هیچگونه مبلغ نقدی به عنوان پاداش قهرمانی در رقابت مهمی مثل لیگ قهرمانان پیش بینی نشده نشان از سطح تفکر حرفه ای برند مربوطه و دقت نظر مسئولین امر در باشگاه پرسپولیس است.

خسته نباشید به بازیکنان پرسپولیس، به امید قهرمانی یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها