بالا یخ، پایین مواد مذاب!

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال سایپا در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر ۹۹-۹۸ مقابل میزبان خود شاهین بوشهر با لباسی عجیب به میدان رفت.

این لباس جالب و عجیب حاصل تلفیق پیراهن سوم(معرفی شده به عنوان لباس دوم در ابتدای فصل) با شورت و جوراب ست لباس اول سایپا بود که ترکیبی بدیع در لیگ ایران را به نمایش گذاشت. این لباس علیرغم ترکیب سرد و گرم عجیب اش آنقدرها هم بد از آب در نیامده بود و شاید ارتباط رنگی قسمت نارنجی پایین پیراهن با شورت نقش بسزایی در نتیجه کار داشته باشد.

البته اگر جزئیات نارنجی در قالب نوار لبه آستین یا بخشی دیگر هم پیش بینی شده بود به هارمونی هرچه بیشتر پیراهن و شورت در ترکیب های اینچنینی کمک می کرد، کما اینکه در نمونه گرافیکی ارائه شده در ابتدای فصل جزئیات نارنجی در نوار لبه آستین و حاشیه یقه به چشم می خورد.

نکته قابل ذکر اینکه با توجه به رنگ سفید پیراهن شاهین اساسا سایپا مانعی برای استفاده از پیراهن نارنجی نداشت و استفاده از پیراهن سوم احتمالا برای تنوع یا شاید نشانه ای برای نزدیک بودن پایان موجودی انبار لباس سایپا باشد.

نظر شما درباره ترکیب رنگ این لباس سایپا؟

سایپا با چند برند در فصل جدید؟

تیم کیتز – لباس اول سایپا برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ آزادگان رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ نارنجی همراه با نقوشی در قالب یک نوار در محدوده سینه و همچنین قسمت پایین پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین و همچنین کلیه لوگوهای روی لباس به رنگ طوسی هستند. نکته ای … ادامه مطلب سایپا با چند برند در فصل جدید؟

لباس سوم سایپا برای فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹

 

لباس اول سایپا برای فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال سایپا برای فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که توسط استارت تامین می شود رونمایی شد. پیراهن اول جدید همچون همیشه در زمینه به رنگ نارنجی همراه با یک قسمت گرافیکی در محدوده سینه و شانه با پترن مشابه پیراهن فصل گذشته ارائه شده است. نوار سفید و مشکی در قالب … ادامه مطلب لباس اول سایپا برای فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عجیب و جالب.توی این فصل اولین بازی بود که از این پیراهن استفاده کردند.