تمرین تیم ملی با آل اشپورت و کاتالونیا و کانتر استریک

توسط

تیم کیتز – ملی پوشان فوتبال ایران در اولین جلسه دور جدید تمرینات خود برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ لباس های تامین کننده جدید را به تن کرده بودند.

بازیکنان از سری لباس های تیمی قدیمی آل اشپورت مدل Goal به تن داشتند و ویلموتس هم پولوشرت مشکی رنگ از مدل Liga 2.0 پوشیده بود. در این بین غیر اصیل ترین طرح که با کات و بافت مشابه پیراهن های نایک تولید شده سهم دستیاران سرمربی تیم ملی بود.

نکته جالب توجه در پیراهن دستیاران ویلموتس استفاده از نوار قرمز و زرد در پشت یقه مشابه نوار مورد استفاده در پیراهن بارسلونا که در واقع به پرچم ایالت کاتالونیا اشاره دارد است و اینکه چرا ما باید در لباس های تیم ملی ایران شاهد چنین چیزی باشیم کمی عجیب است.

از همه اینها دهشتناک تر چاپ شماره ها با فونت بسیار قدیمی است که اولین بار ده سال پیش روی لباس تیم های ایرانی استفاده شد، فونتی که از فونت بازی Counter Strike کپی شده بود! (اینجا را مشاهده کنید)

در حالی بازیکنان تیم ملی ایران از لباس های قدیمی آل اشپورت استفاده می کنند که بازیکنان تیم هایی همچون فورتونا دوسلدورف و اف ث کلن که تحت پوشش این برند قرار دارند علاوه بر اینکه از لباس مسابقه نسبتا شکیل تری بهره می برند در تمرینات نیز عموما از سری Stream 22 که از مدل های جدید پوشاک تیمی این برند آلمانی است استفاده می کنند.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها