خداحافظی جنجالی با نایک؛ شیلی در آغوش آدیداس

توسط

تیم کیتز – سرانجام بعد از کشمکش های جنجالی قرارداد شیلی و نایک فسخ شد و فدراسیون فوتبال شیلی با آدیداس توافقنامه همکاری امضا کرد.

قرارداد شیلی با آدیداس از روز گذشته(یکم سپتامبر ۲۰۲۱) آغاز شده و به مدت ۵ سال تا ماه دسامبر ۲۰۲۶ معتبر خواهد بود اما هنوز رقم قرارداد منتشر نشده است. تعهدات آدیداس در قرارداد جدید شامل همه تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش مردان و زنان و همچنین توپ مورد نیاز تیم های ملی می شود.

تمام لباس هایی که آدیداس برای شیلی تولید خواهد کرد با فناوری PRIMEGREEN که عنوان تجاری آدیداس برای تولید لباس حاصل از زباله های پلاستیکی بازیافتی است ارائه خواهد شد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال شیلی این تیم فقط در دو مسابقه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل پرو و ونزوئلا لباس های آدیداس را خواهد پوشید و در سایر بازی ها احتمالا با لباس های کاور شده نایک یا لباسی بدون لوگو گام به میدان خواهد گذاشت.

شیلی که از سال ۲۰۱۵ لباس های نایک را می پوشد پیش از این در سه مقطع حدفاصل سال های ۱۹۷۴ تا ۱۹۸۳، ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۰ و ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ لباس های آدیداس را بر تن می کرد.

لباس شیلی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی شیلی برای سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ و همچنین کوپا آمریکا ۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با پترن های شطرنجی محو که حاشیه یک فضای ستاره ای شکل خالی در مرکز پیراهن را پوشش داده اند ارائه شده … ادامه مطلب لباس شیلی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس شیلی ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز - لباس دوم تیم ملی شیلی برای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه سفید همراه با یک افکت گرافیکی بسیار محو در سطح پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین ترکیبی از آبی و قرمز، محدوده پشتی پهلو و سه خط روی شانه به رنگ … ادامه مطلب لباس شیلی ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس شیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز – اولین لباس تیم ملی شیلی با برند آدیداس برای سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ توسط این برند آلمانی رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه یکدست قرمز همراه با یقه دکمه ای آبی ارائه شده است. سه خط روی شانه سفید و نوار لبه آستین نیز مرکب از آبی و سفید است. … ادامه مطلب لباس شیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها