ست لباس رسمی پاریسن ژرمن از برند دیور | PSG x Dior

توسط

تیم کیتز – باشگاه پاریسن ژرمن با همکاری برند شناخته شده فرانسوی دیور(Dior) از لباس رسمی خارج از زمین تیم در سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد.

کالکشن رسمی دیور برای پاریسن ژرمن شامل اقلامی همچون کت و شلوار، پیراهن و کراوات، پالتو و شال گردن و کفش در بخش ست رسمی و پلیور دورس، ژاکت، شلوار و کفش در بخش نیمه رسمی می شود که تمام پوشاک به غیر از پیراهن ست رسمی همگی یکدست مشکی هستند.

تصاویری از کالکشن PSG x Dior را در ادامه می بینید.

لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی لباس اول پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد، منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با نوار پهن قرمز با حاشیه سفید در مرکز پیراهن که هر دو رنگ با افکت براش ترسیم شده، ارائه شده است. این نوار … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید پاریسن ژرمن برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان با لباس چهارم این تیم تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید با طرح مشابه پیراهن پیش مسابقه سوم پی اس جی این بار در زمینه مرکب از سبز زیتونی تیره و روشن همراه با لوگوی تک رنگ … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با ترکیبی خاص تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن چهارم جدید با ساختار مشابه لباس سوم و این بار در زمینه به رنگ خاکی روشن همراه با یک پترن بافتی در سایه ای نزدیک به زمینه که با یک نوار در مرکز پیراهن … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چقدر ست ژاکت و پلیورشون(ناواس) زیباست
مقایسه کنید با لباس رسمی ما در المپیک