تغییر لباس تمام سفید آرسنال در مسابقه

توسط

تیم کیتز – آرسنال لباس تمام سفید خود را با اعمال برخی تغییرات در دیدار جام حذفی انگلیس مقابل آکسفور یونایتد بر تن کرد.

این تغییرات شامل اضافه شدن استروک مشکی به حاشیه اسپانسرها و لوگوی باشگاه و همچنین تغییر رنگ لوگوی آدیداس به مشکی می شود، مجموعه تغییراتی که هویت این لباس [تمام سفید] را تا حدودی تحت الشعاع قرار داد.

گفته می شود این اقدام برای افزایش خوانایی اجزا و نوشته ها در تصاویر تلویزیونی صورت گرفته، این در حالی است که آرسنال فصل گذشته لباس مشابهی را بدون اضافه کردن حاشیه مشکی و به صورت تمام سفید بر تن کرده بود.


(۱۶ دی ۱۴۰۱) باشگاه آرسنال با همکاری آدیداس از لباس یکدست سفید خود در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ رونمایی کرد.

لباس جدید که تحت کمپین “No More Red” با هدف یادآوری تلاش برای کاهش خشونت در بین جوانان، با حذف رنگ قرمز زمینه و سایر جزئیات لباس اصلی آرسنال با ترکیب کاملا سفید در زمینه لباس، لوگوها و جزئیات آن ارائه شده است.

آرسنال این لباس ویژه را در دور سوم جام حذفی انگلیس FA Cup مقابل آکسفورد یونایتد برتن خواهد کرد. توپچی ها یک سال پیش در اولین دور از این کمپین لباسی با ترکیب مشابه را در دور سوم جام حذفی فصل گذشته مقابل ناتینگهام فارست به تن کردند.

لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

تیم کیتز – باشگاه آرسنال برای سومین سال پیاپی از لباس تمام سفید خود در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری آدیداس رونمایی کرد. این پیراهن ویژه که برای سومین سال پیاپی و در قالب کمپین بررسی و ریشه یابی خشونت های جوانان یا بر علیه جوانان(No More Red) عرضه شده، از نظر ماهیت مشابه نسخه های … ادامه مطلب لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با طراحی ویژه مربوط به ایان رایت مهاجم سابق توپچی ها توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با یک طرح سرتاسری سیاه و سفید که از کنار هم قرار گرفتن تصاویر نمادین مربوط به ایان رایت تشکیل شده ارائه شده است. لوگوی طلایی باشگاه … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

پیراهن پیش مسابقه آرسنال x ماهاریشی؛ Arsenal x Maharishi

تیم کیتز – باشگاه آرسنال با همکاری برند ماهاریشی که بر خلاف نامش برندی ژاپنی نیست و انگلیسی است، پیراهن پیش مسابقه جدیدی را در قالب یک کالکشن لایف استایل عرضه کرد. مجموعه جدید شامل پیراهن پیش مسابقه، سوئیشرت، هودی، بادگیر، تیشرت، شورت تمرینی، جوراب، شلوار و کفش است که با گرافیک های ارتشی و … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه آرسنال x ماهاریشی؛ Arsenal x Maharishi

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
17 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تا این لحظه فکر میکردم فقط واسه ایران زیرپوش میزنن
خداروشکر تیم بزرگی مثل ارسنال هم به زیرپوش روی اورد

انتخاب عکس یه بازیکن سیاهپوست بعنوان عکس اصلی پستی که موضوعش پیراهن تمام سفید هست شیطنت آمیزه و نژادپرستانه. حتی اگه ناآگاهانه صورت گرفته باشه. لطفا عکس رو تغییر بدین تا به این تصور غیر انسانی و فاشیستی دامن نزنه

خب اینم دیگه یکم حساسیته اگر همچین چیزی بود اصلا سوی خود ارسنال هم این حرکت انجام داده نمیشد

شهروز جان حرف تو بیشتر از کار تیم کیتز نژاد پرستانست
ماهایی که اصلا به فکر نژاد پرستی نبودیم و به چشم درست نگاه کردیم به این فکر نیوفتادیم ولی شما که میگید نباید از بازیکن رنگین پوست استفاده می‌کرده کارتون نژاد پرستانه تره
اتفاقا این کار تیم کیتز یک هارمونی که سیاه در کنار سفید برابر بودن اون هارو نشون میده.اگر برای لباس تمام سیاه از بازیکن سفید استفاده میشد به نظر شما نژاد پرستانه بود؟

در پاسخ به اون دوستمون باید عرض کنم اون بازیکن ساکا هست که یک بازیکن انگلیسی به حساب میاد و در حال حاضر با ارزش ترین بازیکن ارسنال محسوب میشه! اما در انگلیس برای حمایت از سیاه پوستان حتی در اول مسابقه همیشه زانو میزدند.

شما گویا در روخوانی فارسی مشکل دارید دوست عزیز.
نکته مورد اشاره من اصلاً هیچ ارتباطی با بازیکن باشگاه آرسنال و قواید لیگ برتر انگلیس نداره که شما درباره لیگ برتر آمار و اطلاعات میدین.
نکته اینجاست که برای یک پست درباره پیراهن “تمام سفید” تصویر یک بازیکن رنگین پوست انتخاب شده که این توهین آمیز و شیطنت وار به نظر می رسد.
آدمین سایت در اینباره توضیحاتی دادند که برای من قانع کننده نیست و اگر در یک کشور اروپایی بود حتما این حرکت سایت مورد تحقیق و بررسی قرار می گرفت چون هنوز هم معتقدم سایت تیم کیتز برای برجسته‌تر دیده شدن رنگ پیراهن تمام سفید آرسنال، عامدانه از این تصویر استفاده کرده تا کنتراست بیشتری برای جلوه پیراهن به چشم بخوره‌. من مخالف سرسخت نژاد پرستی هستم و به شخصه بخاطر رنگ پوست سبزه‌ء تیره خودم، از کودکی در تهران مورد تمسخر قرار گرفتم و درد تلخ این اجحاف رو میدونم.
نژادپرستی فقط استفاده از الفاظ و تحقیر مستقیم شخص با کلمات و رفتار نیست. گاهی استفاده معنادار یک تصویر هم میتونه همین معنای زشت و ناپسند رو ایجاد کند. هنوز هم طعم تلخ تحقیرهای افراد نادان روی روح و روان من از بین نرفته. نژادپرستی یک بیماری و ناآگاهی هست که حتی در متمدن ترین کشورها هم وجود داره. هفته گذشته وینیسیوس جونیور از وجود نژادپرستی و توهین به رنگین پوستان در لالیگا گلایه کرد و خواستار برخورد جدی‌تر شد.
من از همه دوستان بخصوص سایت های باشعوری مثل تیم کیتز انتظار دارم بیشتر مراقب این مسئله باشند و اجازه تعابیر بد به مخاطب رو ندهند

مشکل ما در ایران شاید تعصب روی طیف رنگ هاست، مثلا قرمز همیشه مارو یاد پرسپولیس و ابی استقلال میندازه، صورتی رو نباید اقایان بپوشن اصلا ادیداس هدفش فروش بیشتر با سلایق مختلفه، به هر حال اینکه بازیکن سفید پوستی مشکی یا بازیکن سیاه پوستی سفید بپوشه هیچ تفاوتی نداره، امیدوارم هیچ جا تفاوتی بین رنگ پوست یا عقاید ما نباشه و تفاوت رو توانایی و تلاش برای اهداف و ارزو ها بین افراد بسازه

دوست عزیز اینو اضافه کنم که من ۱۰ ساله طرفدار توپچی ها هستم، و بازیکن رنگین پوست کم نداشتیم از اسطوره باشگاه هانری تا اوبا لاکزت و همین ساکا جزوه مهاجم های تاثیر گذارند، اینکه در یک مطبوعات و رسانه برای تصویر اول از بازیکن برجسته استفاده بشه در کم ندیدیم، حالا اگر لباس ارسنال بجای قرمز ، تمام سفید بود یا ساکا فردا روز به تیم رئال ترنسفر بشه یا هر تیم سفید پوشی نباید از تصویرش استفاده بشه ؟

متاسفم برای اتفاقاتی که در طول زندگیتون رخ داده، اما قطعا شما تفکر نژادپرستانه ندارید پس اصلا این واژه رو فراموش کنیم، چرا که برای پایان جنگ بهتره بفکر صلح باشیم تا جنگ ها فراموش بشه، تا زمانی که افراد بفهمند که رنگ پوست و جنسیت و هرچیزی هیچ تفاوتی رو بین ما رقم نمیزنه… و ما همه انسانیم همین و بس… به امید فردایی بهتر

خودت رو ناراحت نکن داداش شهروز. بیشعوری شاخ و دم نداره. اون کسایی که بخاطر رنگ پوستت مسخره کردن ارزش بحث ندارن و درست تربیت نشدن. فقط دعا کن خدا هدایتشون کنه. این تیم کیتزم زیادی جدی گرفتیمش. اونجوری که نشون میده نیست و داره صدای همه رو در میاره. حرفهام رو چاپ نمیکنن اما میگم که خیلی سایتها هستن از تیم کیتز بهترن و جالبتر و راستگوتر. من که بعد از این دیگه نمیام اینجا.

شما میتونی به این سایت نیایی و بری از همون سایت های جالبتر اخبار رو پیگیری کنی
همین که تیم کیتز نظر مخالف شمارو چاپ کرد یعنی اخلاقش رو داره
سایتی نمونش در ایران فوق‌العاده کم هست و شاید در این یک سال اخیر کمی در سرد شده ولی همیشه برای ما کار کرده

از همه دوستان عزیزم ممنونم. ذهن روشن شما تسکینی هست بر زخم رفتار اشتباه بعضی افراد جامعه.
لازم به ذکر هست عنوان کنم قصد من تخریب “تیم کیتز” نبود و فقط صادقانه نقد کردم و اصلاً دوست ندارم موج منفی بوجود بیاد. برای سایت شما احترام قایلم و همچنان مخاطب تیم کیتز هستم

تقصیر منه دلم برات سوخت ازت طرفداری کردم که حالا تهمت بزنی بگی موج منفی راه انداختیم. چاپلوسی نکن خوبیت نداره. نمیدونم از اینا چی گیرت میاد اما توصیه میکنم به طناب پوسیدشون تکیه نکنی که همش سرابه. این سایت اگه ذره ای انسانیت داشت نمیرفت زمانی که ما مردم درد و غم داشتیم عکس اون فوتبالیست های شکم سیر بی درد رو تو جام جهانی بذاره که با عشوه عکس گرفتن و به هموطنانشون پشت کردن. سایت شما انسانیت سرش نمیشه.

همین جنابعالی که انسانیت سرت میشه یک مقداری دو رو بودن رو بزار کنار
تا آدم های مثل شما تو این کشور باشن که میرن سمت منفعت خودشون اوضاع درست نمیشه

What the hell man?
چون بازیکنای تیم ملی بی شرفن نباید اخبار لباس تیم ملی کار بشه؟
کاملا منطقیه!!

مانی تو مرزهای پاچه خواری جا به جا کردی. اصلا به تو ربطی نداشت که وارد بحث من با شهروز و تیم کیتز بشی. تو کی هستی که واسه من شاخ و شونه میکشی و با زبون لاتی خودتو وارد معرکه میکنی؟؟؟؟ روی حرف من با آدمین محترم سایت بود و اون شخص یعنی شهروز. خودشون زبون دارن اگه بخوان جوابی میدن. به حرمت حضور خانم محترم اینبار مودبانه جوابت دادم. اما بار دیگه توهین کنی درخوره شخصیتت جواب میدم و شکایت میکنم و ارجاع میدم به دادسرای فرهنگ و رسانه.