فونت پرسپولیس ۱۴۰۲-۱۴۰۱

توسط

تیم کیتز – فونت شماره پرسپولیس برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با ساختاری نسبتا ساده ارائه شده است.

برای اغلب اعداد در فونت جدید فرم منحنی استاندارد در قالب بیضی تعریف شده و اعداد ۱، ۴ و ۷ متناسب با ماهیت خود از ساختاری متفاوت بهره می برند. فونت در اغلب اعداد از نظر فرم و جزئیات شباهت زیادی به شکل فشرده فونت لالیگا دارد، اما در عدد ۱، ۴ و ۵ تفاوت هایی وجود دارد که آن را متمایز می کند.

از دیگر نکات فونت جدید باید به چاپ شماره ها در اندازه نسبتا کوچک در پشت پیراهن بازیکنان اشاره کرد، اقدامی که با توجه حجم تبلیغات پست پیراهن پرسپولیس چندان هم غیر منطقی به نظر نمی رسد!

طراح: فاضل میررجب

تغییرات لباس پرسپولیس بعد از آسیا

تیم کیتز – پرسپولیس در اولین بازی بعد از دو دیدار آسیایی تغییراتی را در لباس خود ایجاد کرد. مهمترین تغییر به جایگزینی فونت شماره قدیمی مجید با نسخه جدید مربوط می شود، فونتی که خود کپی از شماره قدیمی بارسلونا بود و حالا جای خود را به اعدادی با ضخامت نسبتا مشابه با برش … ادامه مطلب تغییرات لباس پرسپولیس بعد از آسیا

باشگاه صنعت نفت: شماره ها را با الهام از درخت نخل طراحی کردیم!

تیم کیتز – باشگاه صنعت نفت آبادان در اطلاعیه ای به تشریح جزئیات طرح لباس های این تیم در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت. در این اطلاعیه دو خط آبی روی نوار لبه آستین به عنوان نماینده دو رود بهمنشیر و اروند که شهر آبادان را احاطه کرده اند معرفی شده که در نوع خود تعبیر زیبایی … ادامه مطلب باشگاه صنعت نفت: شماره ها را با الهام از درخت نخل طراحی کردیم!

فونت جدید لیگ برتر انگلیس

تیم کیتز – فونت شماره و نام پیراهن جدید لیگ برتر انگلیس که از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ مورد استفاده قرار خواهد گرفت رونمایی شد. فونت جدید در بخش حروف نوشتاری تغییر چشمگیری نداشته اما در بخش شماره ها ضمن حفظ ساختار نسبتا ساده و استاندارد، ضخامت اعداد کمی بیشتر از نسخه قبلی شده و علاوه بر … ادامه مطلب فونت جدید لیگ برتر انگلیس

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

🔴آل اشپورت کوتاه بیا نیست!

🔻همین چند روز قبل بود که شریک شرکت آل اشپورت اسپانسرپیراهن های پرسپولیس با شکایتی که از این باشگاه کرده بود موفق شد حساب اصلی این باشگاه را ببندد و سرخ ها را به پرداخت ۲۷ میلیارد تومان محکوم کرد.

🔻بعد از این ماجرا بخش حقوقی این باشگاه وارد عمل شد تا بتواند با رایزنی با این فردی که خود را نماینده شرکت آل اشپورت معرفی کرده حساب باشگاه را باز کند اما تا امروز این اتفاق رخ نداده و ظاهرا این فرد حاضر به تعامل با باشگاه پرسپولیس نیست.

🔻این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه پرسپولیس به دلیل بسته بودن این حساب نتوانسته حقوق کارمندانش را بدهد و از سویی در ماه جاری باید به بازیکنان خارجی خود پرداختی داشته باشد و سپس نوبت پرداختی به بازیکنان داخلی می رسد.