لباس اتلتیکو مادرید ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با ترکیب رنگی بدیع در تاریخ باشگاه توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید با طرحی ساده در زمینه یکدست به رنگ نارنجی روشن و بدون هیچگونه جزئیاتی در طراحی ارائه شده است. بخش جلویی و پشتی یقه اندکی تیره تر از زمینه و نوار لبه آستین نیز به رنگ قرمز کار شده است.

لوگوی باشگاه و نایک تک رنگ مشکی است و شورت و جوراب هم رنگ پیراهن ترکیب لباس سوم اتلتیکومادرید در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۲۶ تیر ۱۴۰۱) لباس اول و دوم اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید اتلتیکومادرید برای اولین بار با ترکیبی خاص متشکل از نوارهای راه راه قرمز و سفید موج دار و شکسته ارائه شده است. پشت پیراهن در محدوده نام و شماره یکدست قرمز و نوار کشی پشت یقه نیز سرمه ای است و پرچم اسپانیا روی آن درج شده است.

 

استفاده از لوگوی کنونی باشگاه از دیگر نکات لباس جدید اتلتیکو است، این در حالی است که پیش از این شایعاتی مبنی بر بازگشت به لوگوی قدیمی در لباس جدید مطرح شده بود.

پیراهن دوم نیز با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ مشکی همراه با یقه و نوار لبه آستین آبی و نوارهای باریک آبی یخی و و مشکی در لبه آنها ارائه شده است.


(۱۷ آذر ۱۴۰۰) لباس سوم اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به احتمال زیاد با لوگوی قدیمی باشگاه از سوی نایک عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده پیراهن سوم اتلتیکو مادرید در فصل آینده با ترکیب رنگی مرکب از نارنجی تیره و روشن و قرمز(نارنجی سیر) همراه با جزئیات مشکی(لوگوی باشگاه و نایک) ارائه خواهد شد.

از نکات قابل توجه لباس سوم اتلتیکو در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ احتمال استفاده از لوگوی پیشین اتلتیکو است. پیش از این شایعاتی مبنی بر بازگشت اتلتیکو به لوگوی قدیمی در سال ۲۰۲۲ مطرح شده بود و حال مشخص نیست این موضوع صرفا محدود به لباس سوم است یا روی همه لباس های فصل آینده اعمال خواهد شد.




لباس اتلتیکومادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد. لباس جدید که به صورت نسخه محدود عرضه شده از طرح های تیمی آماده نایک است. پیراهن بدون جزئیات رنگی خاصی در زمینه یکدست به رنگ سرمه ای نسبتا تیره ارائه شده است. لوگوی باشگاه به شکل معمول خود و لوگوی … ادامه مطلب لباس اتلتیکومادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس اتلتیکو مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ بازگشت چشمگیر آبی (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – اولین تصاویر از لباس اتلتیکومادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید با ترکیب عمده راه راه قرمز و سفید که این بار یک نوار باریک آبی نیز در بین نوارهای راه راه گنجانده شده، ارائه شده است. خطوط محو شونده قرمز و آبی که در محدوده … ادامه مطلب لباس اتلتیکو مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ بازگشت چشمگیر آبی (تصاویر اولیه)

لباس ویژه اتلتیکو مادرید؛ ادای احترام به “نبرد گلاسکو”

تیم کیتز – اتلتیکو مادرید در دیدار روز چهارشنبه مقابل سلتیک در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لباس ویژه ای را بر تن خواهد کرد. یک پیراهن بسیار ساده سرتاسر قرمز که در آن لوگوی قدیمی باشگاه اتلتیکو جایگزین لوگوی کنونی شده در این مسابقه مورد استفاده قرار می گیرد. این پیراهن با شورت آبی … ادامه مطلب لباس ویژه اتلتیکو مادرید؛ ادای احترام به “نبرد گلاسکو”

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
13 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم‌کیتز چی شده از الآن برای اون سال ها رو دارید نشون میدید؟

هیچ کاری سخت تر از طراحی کردن لباس برای تیم هایی که لباس راه راه می پوشن نیست

آره سخته

تیم کیتز لیگ طراحی لطفا

سلام تیم کیتز
یه خواهش دارم
لطفا مثل قبل خبرهای جدید رو جدا جدا بزار تا کامنت گزاشتن هم براش راحت بشه. مثلا مطلب جدید میزاری روی همون قبلی میای کامنت بزاری کلی قبلی قبل تری ها باهاش در هم برهم میشه .
سپاس

خیلی ممنون اگر تفکیک بزارید

تفکیکی کنید لطفا

Separate comments

فاجعه بود
با این اسپانسر فاجعه تر هم شد

لباس سوم آدمو یاد بستنی انبه میندازه دلم خواست

سلام کیت اتلتیکو مادرید آستین بلند فقط
هر جا گشتم پیدا نکردم.

لباس اول : 🤢😑😯