آاس رم در بین تیم های سطح دوم آدیداس

توسط

تیم کیتز – همکاری باشگاه آ اس رم با آدیداس به مرز قطعیت رسیده و این تیم ایتالیایی از فصل آینده لباس های آدیداس را بر تن خواهد کرد.

فوتی هدلاینز با تایید این موضوع همچنین اعلام کرده که آدیداس رم را در ردیف باشگاه های پرمیوم خود یعنی هم رده تیم هایی چون آژاکس، بشیکتاش، ریورپلاته و … قرار خواهد داد. این یک رده پایین تر از باشگاه های الیت آدیداس(رئال مادرید، منچستریونایتد و …) تعریف شده است.

اولین لباس آاس رم با لوگوی آدیداس احتمالا تیر ماه ۱۴۰۲ رسما عرضه خواهد شد.


تغییر سریع رم از نیوبالانس به آدیداس؟

(۳۱ تیر ۱۴۰۱) باشگاه آ اس رم برای تامین لباس تیم فوتبال خود از ابتدای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به مرحله تنظیم پیش نویس قرارداد با آدیداس رسیده است.

فوتی هدلاینز به نقل از نشریه ایل تمپو ایتالیا گزارش کرد که طرفین در حال دستیابی به توافق نهایی هستند، توافقی که آ اس رم را صاحب دومین قرارداد لباس با ارزش در فوتبال ایتالیا پس از یوونتوس خواهد کرد.

گفته شده حضور مورینیو و همچنین انتقال دیبالا به رم به عنوان دو چهره شاخص تحت قرارداد با آدیداس در هدایت باشگاه به سمت توافق با برند آلمانی اثرگذار بوده است. باشگاه آ اس رم همچنین از محل درآمدهای این قرارداد اهداف خود در زمینه ساخت استادیوم جدید را نیز دنبال می کند.

نیوبالانس تنها به مدت دو فصل (۲۲-۲۰۲۱ و ۲۳-۲۰۲۲) فرصت خودنمایی روی لباس رم را پیدا کرد که این مدت کوتاه با عنوان قهرمانی در اولین دوره لیگ کنفرانس اروپا برای رم همراه بود.

رم پیش از این در دو بازه حدفاصل سالهای ۷۹-۱۹۷۷ و ۹۴-۱۹۹۱ لباس های آدیداس را بر تن می کرد.

لباس چهارم آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ پترن دو سال پیش!

تیم کیتز – لباس چهارم آ اس رم برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با ترکیب رنگی مشابه لباس اول در زمینه به رنگ قرمز همراه با جزئیات زرد سیر در قالب یقه پولو، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین ارائه شده است. یک پترن گرافیکی تکراری که پیش از … ادامه مطلب لباس چهارم آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ پترن دو سال پیش!

جای خالی پر شد؛ “ریاض سیزن” اسپانسر جدید لباس رم

تیم کیتز – باشگاه آاس رم ایتالیا شرکت رویداد سرگرمی RIYADH SEASON را به عنوان اسپانسر اصلی پیراهن خود معرفی کرد. جزئیات مالی توافق از سوی طرفین منتشر نشده اما رسانه های ایتالیایی ارزش این قرارداد که تا پایان فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ معتبر خواهد بود را بالغ بر ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند. این قرارداد … ادامه مطلب جای خالی پر شد؛ “ریاض سیزن” اسپانسر جدید لباس رم

لباس آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز - لباس سوم آاس رم برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با سه خط مرکب از رنگ های هویتی باشگاه آ اس رم یعنی قرمز، نارنجی و زرد بر روی شانه ارائه شده است. جزئیات سه رنگ همچنین در قالب خطوط پیچ و … ادامه مطلب لباس آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چه بهتر تیم بزرگ باید برند بزرگی اسپانسر باشه

نمیشه تیم بزرگ حسابش کرد

آخه رم تیم بزرگه؟!؟!؟

نماد گرگ اگه تو کیت استفاده بشه قشنگش میکنه … من سه خط ادیداس اصلا دوس ندارم