لباس نانت ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس دوم و سوم نانت فرانسه برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ از سوی مکرون ارائه شده است.

پیراهن دوم در زمینه به رنگ سبز همراه با یک گرافیک متشکل از رده هایی قلم مویی است. یقه، نوار لبه آستین و همچنین لوگوی باشگاه، مکرون و اسپانسر همگی تک رنگ زرد هستند. شورت و جوراب سبز با جزئیات زرد ترکیب لباس دوم نانت در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

پیراهن سوم نیز در زمینه به رنگ مشکی همراه با نوارهای راه اره بی رنگ امباس که هر یک متشکل از خطوط مورب براق هستند ارائه شده است. جزئیات زرد نیز در حاشیه یقه و نوار لبه آستین و همچنین در قالب لوگوها نمود پیدا کرده است.


(۸ مرداد ۱۴۰۱) لباس اول نانت فرانسه برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط مکرون رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با یک پترن برجسته بی رنگ در تمام سطح پارچه متشکل از نقوش گل برگرفته از بنای تاریخی پاساژ پومرای شهر نانت ارائه شده است.

یقه و نوار لبه آستین سبز و سفید و لوگوی باشگاه نیز به رنگ سبز است. شورت و جوراب زرد با جزئیات سبز و سفید ترکیب لباس اول نانت در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

لباس نانت ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس اول و دوم نانت فرانسه برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط مکرون رونمایی شد. لباس اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با خطوط بی رنگ امباس در سطح پارچه ارائه شده است. یقه پولو و نوار لبه آستین به رنگ سبز با یک نوار زرد بر روی آن کار شده اسپانسر … ادامه مطلب لباس نانت ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس دوم نانت برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس دوم جدید تیم فوتبال نانت فرانسه برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط مکرون رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با خطوط براق عمودی در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه، نوار لبه آستین، لوگوی باشگاه، مکرون و اسپانسر همگی به رنگ زرد کار شده اند. شورت و … ادامه مطلب لباس دوم نانت برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام تیم کیتزجان خسته نباشید
داستان هشت تا ستاره پشت یقه چیه؟؟

سلام تیم کیتز
لباس سوم ساوتهمپتون رو بررسی نکردید

ترکیب رنگ سبز و زرد خیلی جالبه آدمو یاد لب ساحل میندازه