لباس آث میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس سوم آث میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با ترکیب رنگی خاص توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه با یک گرادیانت مرکب از رنگ های صورتی، بنفش، آبی و سبز فیروزه ای ارائه شده است. یقه، محدوده آستین ها و همچنین بخش عمده ای از فضای پشت پیراهن به رنگ صورتی کدر هستند و گرادیانت بنفش، آبی و سبز در قسمت پایین پشت پیراهن نیز به چشم می خورد.

لوگوی باشگاه، پوما و اسپانسرها همگی تک رنگ سفید هستند و شورت و جوراب آبی ترکیب لباس سوم خاص میلان در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۲۹ تیر ۱۴۰۲) لباس دوم میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رسما توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با نوار قرمز و مشکی در سمت چپ پیراهن در امتداد لوگوی باشگاه ارائه شده است. یک پترن محو حاصل چیدمان پیوسته بخش بالا و پایین لوگوی باشگاه که چند در میان مخفف نام باشگاه “ACM” در بالا و سال تاسیس “۱۸۹۹” در پایین نقش بسته ارائه شده است.

لوگوی آث میلان، پوما و همچنین اسپانسر(Emirates FLY Better) همگی تک رنگ طوسی هستند و شورت و جوراب سفید با جزئیات قرمز و مشکی ترکیب لباس دوم روسونری در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۱۱ خرداد ۱۴۰۲) لباس اول میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به طور رسمی توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه با ترکیب راه راه قرمز و مشکی که این بار با یک افکت گرافیکی خاص متشکل از خطوط بریده بریده با ساختار چیدمان مورب ادغام شده، ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ مشکی کار شده و نام باشگاه “AC MILAN” نیز در پشت یقه به چشم می خورد.

محدوده نام و شماره در پشت پیراهن یکدست قرمز است و شورت و جوراب مشکی با جزئیات قرمز ترکیب لباس اول روسونری در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.

لباس میلان ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

تیم کیتز – لباس اول آث میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی پوما عرضه خواهد شد به ترکیب راه راه کلاسیک باز می گردد. پیراهن اول جدید در زمینه با نوارهای راه راه قرمز و مشکی تخت ارائه شده است. نوار منقطع نسبتا محو در محدوده نوارهای قرمز به چشم می خورد و یقه، … ادامه مطلب لباس میلان ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

ویدیو | رونمایی لباس چهارم آث میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری مشترک پوما و PLEASURES رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید روسونری که در دو نسخه تیره و روشن ارائه شده را در ادامه ببینید.

لباس چهارم میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم آث میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری مشترک پوما و برند PLEASURES رونمایی شد. لباس چهارم جدید میلان در دو نسخه تیره(مشکی) و روشن(کرم استخوانی) همراه با یک طرح های محو برگرفته از معماری کلیسای دومو میلان در قسمت های مختلف هر دو نسخه لباس ارائه شده است. لوگوی باشگاه … ادامه مطلب لباس چهارم میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
37 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی جذابه رنگبندی طرح لباس اخر 💜💚⁦❤️⁩🤗🤗 یه نسخه ازشو سفارش میدم

کیت سوم : های باربی!

محبوبیت باربی همه جا موج میزنه🤣

لباس هوادار برای فصل بعد

نه دیگه

باورم نمیشه پیراهن سوم مال آث میلان باشه. هر کلمه‌ای در توصیفش به کار ببرم دیدگاهم منتشر نخواهد شد 😂

😂😂

لباس سوم واقعا بهترین کیت این فصله
لباس اول هم عالیه

عجیبه واقعا واقعا عجیبه😂
آث میلان داش، خجالت بکش مرد مومن همیشه با اصالت بودی اینا چیه دیگهههههه یاد باربی میوفته آدم