لباس یوونتوس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به زودی توسط آدیداس رونمایی خواهد شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه یکدست به رنگ مشکی همراه با جزئیات طوسی تیره در قالب سه خط روی شانه و نوار پهلو و لبه پشتی ارائه شده است. نوار لبه آستین و همچنین لوگوی باشگاه یوونتوس و آدیداس از جزئیات سفید رنگ لباس جدید هستند و لوگوی اسپانسر “Jeep” نیز با تصویر رعد و برق در داخل و حاشیه سفید روی لباس نقش بسته است.

شورت و جوراب مشکی با سه خط طوسی ترکیب لباس سوم یوونتوس در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۱۹ تیر ۱۴۰۲) لباس دوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با نوارهای راه راه صورتی و طوسی با بافتی که به کوه مونته روزا دومین کوه مرتفع رشته کوه های آلپ واقع در مرز بین ایتالیا و سوئیس اشاره دارد ارائه شده است.

سه خط روی شانه، نوار پهلو و همچنین لوگوی باشگاه و آدیداس همگی به رنگ مشکی هستند و نوشته Jeep نیز افکت صاعقه را در دل خود دارد. شورت و جوراب سفید با جزئیات مشکی ترکیب لباس دوم یوونتوس در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) لباس اول یوونتوس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با طرحی الهام گرفته از یکی از القاب تیم(گورخرها) به زودی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه با ترکیب آشنای راه راه سیاه و سفید ارائه شده و این در حالی است که افکت پرز مانند در لبه نوارها بیش از پیش بافت پوست گورخر را به تصویر می کشد. لوگوی باشگاه، آدیداس، سه خط روی شانه و نوار پهلو از جمله جزئیاتی زرد رنگ پیراهن جدید به شمار می رود.

البته جزئیات زرد محدود به این موارد نمی شود و همچنین در حاشیه یقه، نوار لبه آستین، رنگ زمینه اسپانسر(Jeep) و محدوده پهلو به کار رفته، تا جایی که می توان آن را به نوعی رنگ غالب لباس جدید یوونتوس دانست.

شورت و جوراب مشکی با جزئیات زرد در حالی ترکیب لباس یوونتوس در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند که یک جوراب جایگزین سفید نیز برای مواقع لزوم همراه با لباس جدید عرضه شده است.


لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح احتمالی لباس دوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد از سوی رسانه های نزدیک به باشگاه منتشر شد. لباس دوم جدید احتمالا در زمینه به رنگ زرد درخشان همراه با یک گرافیک انتزاعی محو در قسمت جلوی پیراهن ارائه خواهد شد. سه خط روی شانه مشکی و … ادامه مطلب لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح اولیه احتمالی لباس اول و سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که توسط آدیداس عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید احتمالا در زمینه با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه خواهد شد. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی شانه … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
26 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این کار در حد یووه نیست

بسیار زیبا
کیت متفاوتیه و از کیت های قبلی یوونتوس زیبا تره

آدیداس این ۲ سال واسه طراحی کیت یوونتوس واقعاً گل کاشته

فقط توی این ۲ سال نه،سالهای پیش هم فوق الهده بود گیت های یووه

لباسهای ده نود ودوهزار یووه خیلی قشنگتر بود.

رنگ زردش بیش از حد زیاده کیت های قبلی قشنگ تر بودن

بنظرم اگه جای رنگ زرد از رنگ هایی مثل طلایی یا طوسی استفاده کنن خیلی حق میشه. در کل مثل لباسای هرسال یووه که این ۲،۳ سال واقعا لباسای زیبا و مدرنی بودن،زیباست🤍🖤

تیم کیتز سلام با توجه به اینکه هفتم اردیبهشت روز جهانی طراحی گرافیکه لطفا فراخوانی برای طراحی کیت و لوگوی تیم باشگاهی یا ملی و یا تورنمنت در نظر بگیرید… سپاس

چی شددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

عالیه ، ولی رنگ زردش توی ذوق میزنه واقعا

زشت ترین کیت چند سال اخیر یوونتوس با اختلاف
(نظر شخصی)

کیت سوم زیباست اما کیت دوم میتونست بهتر طراحی بشه

آفام چند وقت پیش یک همچنین کیتی شبیه کیت دوم طراحی کرده بود

لباس سفیده رو دوس داشتم رنگ بندی های جالبی داش

لباس اوا باید شورت و جوراب و پشت لباس سفید باشه.مشکی و زردش خیلی زیاده میزنه توی ذوق

رنگ سفیدو دیگه کلا دارن بر میدارن چه وضعشه

کیت دومش شبیه روزنامه اس که روش رنگ پاشیدن اما کیت سومش قشنگه ، کیت اولشم یکم زردش تو ذوق میزنع

کیت سه که خیلی بد هست
کیت دو هم نسبتا خوبه
کیت اول هم یکم زردش زیاده

کیت سوم مثل کیت فصل ۲۰۲۰ هستش

کیت دومش از کیت اولش خیلی قشنگتره

تیم کیتز چرا لباس وستهام و استون ویلا از لحاظ رنگ بندی انقدر شبیه همه ؟

لباس اول به نظر من: بهترین لبای امسال با میلان

لباس اول بهترین لباس امسال با میلان

کیت سوم یووه و رئال و آس رم و آرسنال خیلیییی قشنگه