لباس السد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم السد قطر برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با خطوط زیگزاگی سفید به صورت پراکنده در سطح پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار نیوبالانس در لبه آستین سفید کار شده و شورت سفید و جوراب آبی و سفید ترکیب لباس سوم السد در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۲ شهریور ۱۴۰۱) لباس دوم السد قطر برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در نیمه بالایی قسمت جلو با گرادیانت طوسی تیره و روشن ارائه شده است. آستین ها، یقه و محدوده پشت پیراهن یکدست مشکی است و نوار نیوبالانس بر روی آستین نیز به رنگ طوسی است.

عدد سال “۲۰۲۲” در پشت یقه به همراه شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس دوم السد در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر را کامل می کند.


(۲ مرداد ۱۴۰۱) لباس اول السد قطر برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط تامین کننده جدید لباس این تیم نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیبی ساده در زمینه سفید همراه با یک پترن محو متشکل از خطوط نقطه چین برگرفته از معماری بادگیرهای سنتی قطر ارائه شده است. یقه به صورت هفتی به رنگ مشکی است و نوار نیوبالانس بر روی آستین ها نیز به همین رنگ خودنمایی می کند.

شورت و جوراب سفید با جزئیات مشکی ترکیب لباس اول السد در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

السد پیش از این لباس های پوما را بر تن می کرد.

لباس السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم السد قطر برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نیوبالانس رونمایی شد. پیراهن سوم یاران محمدامین حزباوی در زمینه به رنگ سبز روشن همراه با یک پترن متشکل از نوارهای راه راه بریده بریده در سایه ای تیره تر از زمینه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه، نوار لبه آسیتن و … ادامه مطلب لباس السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

ویدیو | رونمایی لباس دوم السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دوم السد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ ستارگان قطر توسط نیوبالانس رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس جدید یاران امین حزباوی را در ادامه ببینید.

ویدیو | رونمایی لباس السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لباس تراکتورم تغیراتی مثل اسپانسر و لبه ی آستین داشته

لباس سوم مال همون پورتوعه فقط لوگو و طرح های جزئی تغییر کرده

بسیار عالی
نیوبالانس حرف نداره