پایان رسمی همکاری با نایک؛ زنیت با جوما در نیم فصل دوم ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس اول و دوم جدید زنیت سن پترزبورگ روسیه برای ادامه فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ و همچنین تمام فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط تامین کننده جدید این تیم یعنی جوما رونمایی شد.

لباس اول جدید در زمینه به رنگ آبی روشن و در محدوده آستین ها و یقه آبی است. یک سایه محو از شریان های رودخانه نوا واقع در منطقه سن پترزبورگ در قسمت جلوی پیراهن نقش بسته و یک پترن با ساختار خطوط مواج نیز در محدوده آستین های به چشم می خورد.

لباس دوم نیز با طرح مشابه لباس اول در زمینه سفید همراه با المان های گرافیکی آبی روشن ارائه شده است. جزئیات طلایی در قالب یقه، لوگوی باشگاه و لوگوی جوما ترکیب لباس دوم زنیت در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.

زنیت از سال ۲۰۱۰ تا کنون لباس های نایک را بر تن می کرد که این همکاری متاثر از عواقب جنگ روسیه و اوکراین زودتر از موعد مقرر به پایان رسید.

لباس زنیت ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز – لباس اول و دوم زنیت سن پترزبورگ که سردار آزمون مهام تیم ملی ایران را در ترکیب خود دارد برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ آبی روشن همراه با یکپترن گرافیکی در سایه های تیره و روشن نزدیک به زمینه ارائه شده است. پیراهن … ادامه مطلب لباس زنیت ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس های زنیت برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ که سردار آزمون ستاره ایرانی را در اختیار دارد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه متشکل از نوارهای مورب در سایه های مختلف از رنگ آبی از آبی روشن تا آبی سیر ارائه شده است. … ادامه مطلب لباس های زنیت برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

اقدام جالب زنیت به مناسبت ۱۰ سال همکاری با نایک

تیم کیتز – باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه دهمین سال همکاری خود با نایک که با کسب ۹ جام برای این تیم همراه بوده را با اقدامی جالب جشن گرفت. هر یک از بازیکنان زنیت در مراسم ابتدای مسابقه مقابل اوفا از هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه با پیراهن اول زنیت در بازه … ادامه مطلب اقدام جالب زنیت به مناسبت ۱۰ سال همکاری با نایک

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

واقعا چقد بد شده
هم طرح لباس هم ترکیب رنگش
کاملا از ریخت افتاده

به نظرم طرح بد نیست. تعدد تبلیغ‌ها و عدم تناسب رنگشون با رنگ‌بندی لباس کار روخراب کرده.

فکر می‌کردم تغییر اسپانسر وسط فصل مخصوص لیگ ایرانه؛ نسخه‌ی اروپاییشم دیدیم 🙂

خب تیم کیتز مگه جوما مال اسپانیا نیست و اروپا کلا روسیه رو تحریم نکرده؟ الان داره از کشور اسیایی یا نمایندگی جوما در روسیه تامین میشه؟