لباس اوراوا ردز برای فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس ویژه اوراوا ردز ژاپن برای تقابل با الهلال عربستان در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با نوارهای گرافیکی متقاطع مشابه آنچه در لباس دوم لایپزیگ و همچنین لباس تیم ملی یونان دیده بودیم ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ مشکی و لوگوی نایک نیز طلایی رنگ است.

اطلاعات دیدار برگشت فینال نیز در مرکز سینه نوشته شده است. اوراوا ردز در حالی دو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارد و به دنبال سومین قهرمانی در این رقابت ها است که در تاریخ خود تنها یک بار توانسته عنوان قهرمانی جی لیگ ژاپن را کسب کند.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ که به دلیل تغییر تقویم برگزاری این رقابت ها به سال ۲۰۲۳ معوق شده در قالب دو بازی رفت و برگشت در روزهای نهم و شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ بین الهلال و اوراوا ردز برگزار خواهد شد.

ویدیو | رونمایی لباس اوراوا ردز ژاپن برای فصل ۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس اول و دوم اوراوا رد دیاموندز برای فصل ۲۰۲۳ جی لیگ ژاپن توسط نایک رونمایی شد. یکی از نکات قابل توجه لباس جدید اوراوا محل قرار گیری لوگوی باشگاه و نایک است.

لباس اوراوا ردز ۲۰۲۳؛ خلق یک موقعیت جدید برای لوگوها!

 

لباس های جی لیگ ژاپن برای فصل ۲۰۲۲ – ساگان توسو

تیم کیتز – لباس تیم های حاضر در فصل ۲۰۲۲ جی لیگ ژاپن به مرور و پس از رونمایی در این پست معرفی خواهند شد. لباس ساگان توسو ۲۰۲۲ لباس های ساگان توسو برای فصل ۲۰۲۲ با ترکیب آبی روشن و جزئیات صورتی برای لباس اول و ترکیب سفید با جزئیات آبی و صورتی برای … ادامه مطلب لباس های جی لیگ ژاپن برای فصل ۲۰۲۲ – ساگان توسو

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام جدا از تبلیغات محیطی اشتباه پر شمار و بی سلیقگی طراحان برای استفاده از فونت و لوگوهای زیبا… در ورزشگاه ازادی، تبلیغات پشت پیراهن استقلال بیش از حد زشت و بزرگ غیر استاندارد طراحی شده! یوسف جامه هم همان طرح لباس پرسپولیس را با کد رنگ ابی برای استقلال اماده کرده! پرسپولیس (الشپرت) نیاز بوده جدا از رعایت تبلیغات پیراهن رنگ نوشته هارو هم اصلاح کنه! اسکوربرد هم به اشتباه اسم استقلال رو اول گذاشته در صورتی که پرسپولیس میزبانه! این همه حرکت غیر حرفه ای تا کی ادامه داره؟

تیم کیتز از تابلوی تبلیغاتی که استقلال تو دربی پوشیده بود هم مطلب بذارین.